En tule saamaan ikinä naista
Olen 166cm pitkä mies. Edelleen tunnen itseni pikkupojaksi tämän lyhyyden takia vaikka olenkin 22v aikuinen mies. Kukaan nainen ei ole ikinä minua kelpuuttanut ja poikuus yhä tallella. Jään todennäköisesti ikuisesti yksin koska kuka nainen voi kiihottua muka 166cm pikku miehestä?
Kommentit (14)
Oon sua sentin pidempi ja mulla on nainen. No ehkä mulla kävi tuuri ja se johtuu juuri tuosta sentistä
Ei muuta kun salille kompensoimaan pituutta lihaksilla. Kyllä sen jälkeen naisia luulisi löytyvän.
Aloitat bodaus- tai vapaaotteluharrastuksen kuten muutkin tuollaiset itsetunnottomat nysät. Kyllä se siitä pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun salille kompensoimaan pituutta lihaksilla. Kyllä sen jälkeen naisia luulisi löytyvän.
Näin on. Miksi olla hobitti kun voi olla taistelukääpiö. Yhtä leveä kuin lyhyt.
Hyvän ystäväni mies on 164-165cm pitkä, ovat olleet yhdessä 30 vuotta ja heillä on kaksi lasta. Ystäväni on noin 150cm ja ovat todella sopusuhtainen ja viehättävä pariskunta.
Kunhan et ap liikaa katkeroidu ja ala naisia vihaamaan niin eiköhän sinullekin hyvin käy.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä pienikokoisia, alle 150 cm naisia vaikka kuinka paljon. Heille olet ihan riittävän pitkä. Kunhan et rupea syyllistämään kaikkia naisia siitä, ettet ole vielä kelvannut.
Tai sitten. Eilen oli nysänaisen aloittama ketju, jossa valitti, että siitä kiinnostuu vain alle 170-senttiset miehet tai sitten todella pitkät. Eli en senkään suhteen pidättelisi hengitystäni.
Mun isä on vielä suakin lyhyempi ja kyllä hänkin ihan naisen löysi. Minä olen isääni puolipäätä pidempi ja äitini on samanmittainen. Ei se rakkaus ole aina pituudesta kiinni.
Lol. Tunnen just yhden pätkän ja sillä on ehkä päätä pitempi blondi vaimona ja se muija on ihan helvetin kuuma pakkaus. Ei se pituus vaan käytös ja asenne.
Hyvä käytös, kohteliaisuus, toisen kunnioitus ja arvostus ( jos on edellytyksiä, mitä arvostaa...)
on tärkeämpää, kuin pituus.
Pituus ei ole ongelma mutta se on jos hengaat täällä päivittäin haukkumassa naisia. Oikeesti se ei voi olla vaikuttamatta käytökseesi naisia kohtaan, et pysty kohta (enää?) olemaan normaalisti.
Olet täysin sopivan pituinen mies.
t. N 158 cm, mutta liian vanha :)
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole ongelma mutta se on jos hengaat täällä päivittäin haukkumassa naisia. Oikeesti se ei voi olla vaikuttamatta käytökseesi naisia kohtaan, et pysty kohta (enää?) olemaan normaalisti.
Olenko minä haukkunut naisia? Not.
Oma mies on 164 cm, itse olen 161 cm. Eipä ole haitannut, hän on kuumin mies ikinä, eikä ole mikään lihaskimppu. Rakkaus ei katso pituutta tai muuta.
Onhan niitä pienikokoisia, alle 150 cm naisia vaikka kuinka paljon. Heille olet ihan riittävän pitkä. Kunhan et rupea syyllistämään kaikkia naisia siitä, ettet ole vielä kelvannut.