Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole saanut vastausta viestiini, vaikea päästä yli ihmisestä - mietin laitanko vielä viestin

Vierailija
10.05.2016 |

Kyse on ihastuksestani, jonka kanssa ihmissuhde päättyi aikoinaan siihen, etten saanut riidan jälkeen viestiini vastausta. Itse asiassa kahteen viestiin, jotka on kyllä laitettu vuoden välein. En vaan pääse ihmisestä yli, onko mitään ideaa laittaa viestiä ja kertoa asiasta hänelle? Onhan siinäkin "viesti" ettei vastata, mutta kyse on hyvin erityisestä ihmisestä, jonka poikkeuksellisuus on korostunut entisestään lähiaikoina. Miten itse kokisitte, jos joku "vanha tuttu" laittaisi viestiä, jossa kertoisi kaipauksestaan sinun erityisyytesi vuoksi. Creepyä vai suloista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita.

Vierailija
2/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah. Riippuen mitkä olisivat olleet omat tunteeni tyyppiin loppuhetkellä, pitäisin joko pelkästään ällöttävänä tai sitten tuntisin ylemmyyttä, että toinen on jäänyt minun perääni haikailemaan. En mitään positiivista siis kyllä lähettäjästä ajattelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullistahan tuo olisi, säälisin lähettäjää aidosti.

Enkä tiedä vastaisinko vieläkään, luultavasti pelkäisin, että jää kunnolla vainoamaan, jos kerta ilman vastaustakin on jäänyt jo roikkumaan.

Vierailija
4/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepyä. Älä laita.

Vierailija
5/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Helpotti oloa :)

Ap

Vierailija
6/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepyä. Itse olen pari tuollaista viestiä saanutkin, ja jätin vastaamatta. Jos joku entinen hellu laittaisi viestiä että haluaisi tavata/jutella vastaisin että en näe tarvetta yhteydenpidolle/tapaamiselle, aurinkoista kesän odotusta! tms ylipyöreää.

Ap, älä roiku. Voi olla että tämä hlö on sinulle poikkeuksellinen mutta sinä et ole sitä hänelle. Anna elämän tuoda uusia, kiinnostavampia asioita äläkä ripustaudu vanhoihin juttuihin.

Vierailija
7/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Creepyä. Itse olen pari tuollaista viestiä saanutkin, ja jätin vastaamatta. Jos joku entinen hellu laittaisi viestiä että haluaisi tavata/jutella vastaisin että en näe tarvetta yhteydenpidolle/tapaamiselle, aurinkoista kesän odotusta! tms ylipyöreää.

Ap, älä roiku. Voi olla että tämä hlö on sinulle poikkeuksellinen mutta sinä et ole sitä hänelle. Anna elämän tuoda uusia, kiinnostavampia asioita äläkä ripustaudu vanhoihin juttuihin.

Hienoa että vastasit kuitenkin tälle tyypille! Ymmärrän oman toimintani säälittävyyden, mutta kyllä minua ärsyttää se, ettei hän voinut mitään viesteihini vastata. Asia on jäänyt jotenkin auki ja se ärsyttää todella vietävästi. Olen tehnyt jo pitkään töitä, että voisin lopettaa roikkumisen. Ehkä vielä jonakin päivänä pääsen yli :) 

Ap

Vierailija
8/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni yksi suhde on päättynyt riitaan ja siitä on aikaa jo lähes 10 vuotta.

Tämä nainen lähettää miehelleni viestejä ehkä kaksi viestiä vuodessa. Hänellä on ikävä, joskus menee ihan hyvin, toisinaan hän haluaa kuulla mitä miehelleni kuuluu jne. Nainen lähettää viestejä, että mieheni on hänen elämänsä rakkaus ja hän ei voi miestä unohtaa (en yhtään ihmettele) ja että hän haluaa tavata miehen, ihan vaan ystävänä :)

Mieheni ei vastaa, sillä hän ei ole kiinnostunut tästä naisesta. Hän kertoo suhteen olleen painajaismainen riitoineen ja jatkuvine eroineen.

Koska mies ei ole sinulle vastannut, anna olla. Mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
9/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että vastasit kuitenkin tälle tyypille! Ymmärrän oman toimintani säälittävyyden, mutta kyllä minua ärsyttää se, ettei hän voinut mitään viesteihini vastata. Asia on jäänyt jotenkin auki ja se ärsyttää todella vietävästi. Olen tehnyt jo pitkään töitä, että voisin lopettaa roikkumisen. Ehkä vielä jonakin päivänä pääsen yli :) 

Ap

Sori, luin viestisi väärin! XD Mutta silti pidän pääni siinä, että joskus vastaus voisi helpottaa pääsemisessä ihmisestä yli :)

Ap

Vierailija
10/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jos mielesi tekee.....

Vierailija
11/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni yksi suhde on päättynyt riitaan ja siitä on aikaa jo lähes 10 vuotta.

Tämä nainen lähettää miehelleni viestejä ehkä kaksi viestiä vuodessa. Hänellä on ikävä, joskus menee ihan hyvin, toisinaan hän haluaa kuulla mitä miehelleni kuuluu jne. Nainen lähettää viestejä, että mieheni on hänen elämänsä rakkaus ja hän ei voi miestä unohtaa (en yhtään ihmettele) ja että hän haluaa tavata miehen, ihan vaan ystävänä :)

Mieheni ei vastaa, sillä hän ei ole kiinnostunut tästä naisesta. Hän kertoo suhteen olleen painajaismainen riitoineen ja jatkuvine eroineen.

Koska mies ei ole sinulle vastannut, anna olla. Mies ei ole kiinnostunut.

Tuohan kuulostaa aivan kammottavan säälittävältä kaikille muille, kun varmaan itse sille naiselle. Enkä ikinä halua olla tuollainen, joka ei ikinä voi päästää toisesta irti. Välillä sitä vain jää johonkin ihmiseen jumiin liian pitkäksi aikaa, kun kuvittelee sen omassa päässään jumalasta seuraavaksi. 

Ap

Vierailija
12/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi pitäis selvittää. Itselläni jäi riita henkilön kanssa päälle samalla tavalla kuin ap:lla, mutta sillä tavoin, että mä en vastannu hänen viestiinsä. Ja silti odotan, että hän olisi se, joka ottaisi yhteyttä ja selvitettäis asia.

Vierailija
13/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oletko mies vai nainen?

Vierailija
14/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sori, luin viestisi väärin! XD Mutta silti pidän pääni siinä, että joskus vastaus voisi helpottaa pääsemisessä ihmisestä yli :)

Ap

Ei ole mitään syytä olettaa, että hän edelleenkään vastaisi. Lakkaa kiusaamasta itseäsi, move on.

Vierailija
15/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita jos mielesi tekee.....

*kaivaa popcornit esiin*

Vierailija
16/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi pitäis selvittää. Itselläni jäi riita henkilön kanssa päälle samalla tavalla kuin ap:lla, mutta sillä tavoin, että mä en vastannu hänen viestiinsä. Ja silti odotan, että hän olisi se, joka ottaisi yhteyttä ja selvitettäis asia.

Itse olen sellainen, että tarvitsen asioille oman aikansa. Minusta ei saa selvittämään riitaa, jos en ole asiaan valmis, vaikka haluankin sen vielä joskus ratkaista. Siksi tässä on se ristiriita, että ymmärrän etten voi pakottaa toista vastaamaan, mutta itse en voi vain unohtaa. Ja toki pelissä on myös oma ylpeys, etten haluaisi osoittautua toisen silmissä täysin pelleksi. Mutta ehkä sinun olisi hyvä laittaa tuolle henkilölle viestiä, hän tuskin sitä sinulle enää laittaa.

Ap

Vierailija
17/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap oletko mies vai nainen?

Olen nainen.

Ap

Vierailija
18/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellainen, että tarvitsen asioille oman aikansa. Minusta ei saa selvittämään riitaa, jos en ole asiaan valmis, vaikka haluankin sen vielä joskus ratkaista. Siksi tässä on se ristiriita, että ymmärrän etten voi pakottaa toista vastaamaan, mutta itse en voi vain unohtaa. Ja toki pelissä on myös oma ylpeys, etten haluaisi osoittautua toisen silmissä täysin pelleksi. Mutta ehkä sinun olisi hyvä laittaa tuolle henkilölle viestiä, hän tuskin sitä sinulle enää laittaa.

Ap

Jos laittaisin, luuletko, että vastais?

Jos tuo henkilö laittais sulle yhtäkkiä viestiä riitaan liittyen, vastaisitko sä hänelle?

Vierailija
19/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy. Olen aika avarakatseinen ihminen, mutta toi menee kyl munkin asenteella liian pitkälle. Edellisten viestien välillä vuosi joihin ei tullut vastausta ja vieläkin olisit laittamassa. Miksi?

Mitä luulet saavuttavasi? Odotatko, että ihminen nyt sit tajuais, että sä olet hänen kohtalonsa? 

Vierailija
20/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos laittaisin, luuletko, että vastais?

Jos tuo henkilö laittais sulle yhtäkkiä viestiä riitaan liittyen, vastaisitko sä hänelle?

Vaikea se on arvioida teidän tilannetta, kun en yhtään tiedä taustoja:/ Toisaalta jos kyse on omalta osalta vain asian loppuun saattamisesta, niin voihan viestin kirjoittaa lähinnä päätöksenä asialle (ilman kysymyksiä). 

Jos tää mun tyyppi laittais viestiä, niin kyllä mä vastaisin. En oikein arvosta tapaa päättää asioita vastaamattomuudella missään tilanteessa. Olen muutenkin elämässä pyrkinyt aina miettimään toisenkin kannan asiaan ja olen toiminut sen mukaan, ettei asiat jäisivät ns. auki. 

Ap