Tyttö 16v ei aio mennä isänsä järjestämäänsä kesätyöpaikkaan, koska työasu on ruma
Nyt tyttö mököttää ja tiuskii kaikille kun sisaruksensa jotka menevät kesätöihin, saavat vielä 100€ tsemppirahaa minulta ja isältään. Olen yrittänyt puhua tytön kanssa mutta vastaus on aina "haista vi****" tai "te ette rakasta mua" teimme tietenkin selväksi että rakastamme häntä mutta on hullua jäädä pois työstä sen takia että asu on hänen mielestään ruma. Mitäs nyt?
Kommentit (138)
Lapselle ei ole opettettu rahan ja työn arvoa. Älä anna rahaa seuraavan kerran kun pytää vastaa vain: Olisit mennyt töihin.
Ei oo tytöllä edessä kovin ruusuinen tulevaisuus. Pilalle hemmoteltu.
Ei taskurahaa ja jatkossa saa itse hankkia työpaikkansa
Pinnallistuneen maailman lieveoireita. Ei siitä voi vain teiniä syyttää.
Typerä tyttö. Jos tuon ikäinen onnistuu saamaan kesätöitä, pitäisi kiljua riemusta.
Mun lapsi voi mennä kyllä hänen puolestaan.
Sanotte että jos ei työ kelpaa niin saa itse maksaa puhelinlaskusta alkaen kaiken.
Missä on niin kamalan ruma työasu, ettei sitä voi päälleen laittaa? Ehkä sen paikan ansaitseekin joku, joka oikeesti haluaa töihin.
Siis saavat sen tsemppirahan siitä että hakivat ahkerasti kesätöitä ja saivat. Mitä väärää tässä on?
Ap
Minuakin kiinnostaa missä on muka niin ruma työasu että mieluummin jää ilman työpaikkaa
En nyt paikkaa sano, mutta verrattavissa esim Siwan työvaatteisiin. Tyttö kun itse käyttää melkein pelkästään muotivaatteita julkisilla paikoilla. Olemme sanoneet että hän on meille ihan yhtä tärkeä vaikka pukeutuisi jätesäkkiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis saavat sen tsemppirahan siitä että hakivat ahkerasti kesätöitä ja saivat. Mitä väärää tässä on?
Ap
ööö, eikös se työpaikka ja palkka ole se kesätyöpaikan hakemisen motivaattori ja "tsemppiraha" :D
Ja miksi tyttöä pitäisi palkita siitä, että isä on järjestänyt kesätyön :D
Iskä järjesti duunia ja tytär sai tsemppirahan :D Ei tarvii arpoa missä on mennyt ehkä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta isä kuitenkin järjesti paikan?
No eihän tyttö tsemppirahaa ansaitse jos kyseessä on isän järjestämä työpaikka?? Vai minäkö nyt ljuin väärin...kuultaa jotenkin läpi tuon neidon asenne ettei kiinnosta työ pätkääkään ja haluaisi kesän vain hengailla...
Normiakka. Naiset ovat pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
EIkö ne saa palkkaa?
Taidat maksaa niille siitäkin, että viitsivät herätä aamulla kouluun.
Selkeesti vanhempien vika! Mitäs järjestätte työn, jossa on ruma työasu, menkää ihan itseenne.
"tsemppirahaa"? Mitvit? :D