Ehdin olla vain tunnin äitini luona sairaalassa. Harmittaa.
Viikonloppuisin pidempään, mutta arkena vain tunnin. Matka töistä sairaalaan kestää noin tunnin ja sairaalasta kotiin myös tunnin. Eli kun lähden töistä klo 15.45 olen kotona noin 18.45 aikaisintaan.
Kommentit (10)
Pitääkö nyt kehua jostakin? Monilla meneetyömatkoihin sama aika, et saa sädekehää.
Eipä tarvitse lapsia hoitaa ollenkaan.
Miksi siellä olet niin usein? Onko äitisi saattohoidossa?
Voimia <3
Onko kotona pakko olla juuri klo 18.45? Lähiomainen voi mun kokemuksen mukaan viettää aikaa sairaalassa pidempäänkin...
Hyvä, että edes tuon ajan.
Voimia ja hyvää kevättä :)
Äiti ei palaa enää kotiin. On saattohoito-osastolla, mutta ei vielä saattohoitovaiheessa.
Minulla on kotona oma perhe ja mies tekee pitkää päivää. Lasta 10v ei voi jättää koko illaksi yksin. Käyn sairaalassa jos miehellä lyhyempi päivä.
Ap
Toisin sanoen, mun pitäisi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa.
Onko sinulla mahdollisuutta tehdä väliaikaisesti vaikka lyhempää työaikaa? Itsellä vähän sama tilanne ja olen jäänyt muutaman kuukauden virkavapaalle. Voimia sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mahdollisuutta tehdä väliaikaisesti vaikka lyhempää työaikaa? Itsellä vähän sama tilanne ja olen jäänyt muutaman kuukauden virkavapaalle. Voimia sinulle!
Valitettavasti ei ole sitä mahdollisuutta. Äidillä voi olla elinaikaa vielä vaikka vuosi. Sitä en kyllä usko, mutta kuukausia voi mennä vielä.
Voimia myös sinulle!
Ap
Ikävää. Onko äiti pitkään sairaalassa?