Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana anoppi tai appiukko <3 onko sinulla sellainen?

Vierailija
10.05.2016 |

Itselläni on vain anoppi, kun appiukko suruksemme kuoli 2 vuotta sitten. Hän oli aivan ihana appiukko, lempeä, ystävällinen, hauska ja kultainen <3 Onneksi lapset ehtivät sellaiseen ikään, että kivoja muistoja hänestä jäi myö heille. Nuorin oli 6v. papan kuollessa.

Anoppini on aivan yhtälailla ihana ihminen. Todella kultainen ja kiva ihmisenä, avuliaskin, muttei liikaa. Olemme oikeastaan hyviä ystäviäkin anopin kanssa. Hän on terve ja viriili eläkeläinen, matkustelee ja harrastaa paljon. Hänelle on ollut tärkeää saada olla osana myös meidän arkeamme, ei vain juhlia, sillä hän itse tuli suuresta perheestä, jossa oli hänen lapsuudessaan elellyt parikin sukupolvea saman katon alla. Hän nauttii perhehulinasta meillä, ainoan lapsensa ja hänen 3 lapsensa sekä minun, eli miniänsä kanssa. Käymme joskus anopin kanssa yhdessä pienillä reissuilla, ihan risteilyjä tai teatterimatkoja, käymme yhdessä marja- ja sienimetsällä, pidämme kerran kuussa yhteisen leivontapäivän ja hän piipahtelee meillä säännöllisesti - toki soittaa tai sopii käynnistä ensin. Käymme myös hänen luonaan, mutta appiukon kuoltua hän muutti rivitaloyksiöön, joten yleensä olemme täällä meillä. Anopillamme on meillä oma huone, jossa hän yöpyy aina kun haluaa. Välillä hän on lastemme kanssa, jolloin me pääsemme miehen kanssa kahdestaan viettämään aikaa ja anoppi oli meillä myös pienen leikkauksen jälkeen, jolloin toista kättä ei voinut käyttää muutamaan viikkoon.

Tykkään anopistani todella paljon. Hän on kuin toinen äiti itselleni. Oma äitini on aivan ihana myös, mutta asuu puolet vuodesta ulkomailla, joten meillä on välillä pitkiä aikoja, ettemme näe toisiamme. Anopit tulevat muuten loistavasti toimeen myös keskenään! Viimeksi jouluna, kun äiti kävi Suomessa ja oli tietenkin meillä, oma anoppini lähti äitini luo lomalle heti joulun jälkeen. Sinne lensivät isoäidit samalla koneella etelän lämpöön uhaten iskeä komean kapteenin "uima-altaan putsaajaksi" itselleen :D isäni on siis myös kuollut ja siitä on pian 10 vuotta jo aikaa.

Ihanat anopit <3 Onhan muillakin täällä sellaisia?

Kommentit (5)

1/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei todellakaan ole minulla sellaista.

Vierailija
2/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta olen onnellinen sun puolesta. Sulla on paljon arvokasta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu liikaa asioihimme.

Marjassa käyn anopin kanssa yms. Periaatteessa ihan jees muuten, mutta tuo nokan koputtaminen ärsyttää. Tilan antaminen on niin tärkeää.

Vierailija
4/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmat, tosi lämpimiä ja avuliaita ihmisiä. Tykkään anopista yhtä paljon kuin miehestäni!

Vierailija
5/5 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ihania on oikein siunattu olo 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi