Milloin kaikkiin kauppoihin tulee automaattikassa?
Haluan itse viivakoodata ostokseni ja sitten maksaa ne. En tykkää asioida ihmiskassalla, koska en halua tervehtiä aina ventovierasta ja sitten kiittää häntä.
Milloin ne automaattikassat oikein tulevat kaikkiin kauppoihin? Sais tulla jo.
Kommentit (9)
Milloin tulee automaattikassa, johon kelpaa käteinen? Ulkomailla niitä on kyllä, mutta Suomessa ei ole osattu tätäkään tehdä kunnolla.
Itse työttömänä vuosi sitten valmistuneena merkonomina ihmettelen kyllä suuresti, että näitä itsepalvelumahdollisuuksia lisäämälläkö niitä työpaikkoja tulee lisää? En ihan periaatteesta ikinä käytä niitä, oli miten pitkä jono tahansa oikealla kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Haluan itse viivakoodata ostokseni ja sitten maksaa ne. En tykkää asioida ihmiskassalla, koska en halua tervehtiä aina ventovierasta ja sitten kiittää häntä.
Ei ehkä tulekaan,jotkut kaupat luopuivat niistä kokeilun jälkeen.Eihän se auta kun siihen tarvitsee henkilökuntaa joka tapauksessa.
Siwaan ei ikinä koska nyt jo ryöstetään niin usein....Miten automaattikassa vähentäisi tätä? Tee niin kuin muutkin ryöstä röyhkeänä ja huuda päälle ei tarvitse käyttäytyä jos ei haluuuuu...
hmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä tulekaan,jotkut kaupat luopuivat niistä kokeilun jälkeen.Eihän se auta kun siihen tarvitsee henkilökuntaa joka tapauksessa.
Meillä S-Marketissa kuutta automaattikassaa valvoo yksi työntekijä, eli henkilökuntaa tarvitaan vähemmän kuin noille perinteisille kassoille.
Minusta ne ovat ärsyttäviä. Käytän toisinaan, jos on vain muutama ostos (niille kassoille ei yleensä ole jonoa), mutta isompia määriä olisi rasittava itse viivakoodailla. Haluan tehdä ruokaostokseni sujuvasti, en leikkiä kassaa. Ymmärrän toki, miksi jotkut tykkäävät itsepalvelukassoista. Toivottavasti jatkossa on käytössä molempia.
Esim. Ruoholahden sittariin rakennettiin se itsepalvelukassa viime viikolla. Varmaan muissakin sittareissa se on tämän kesän aikana.
Siitä vaan käyttämään ip-kassaa, tappelemaan toimimattomien tai puuttuvien enarien kanssa, hehehehee :) t: kassaneiti, jota kyllä tulee aika pian ikävä ;)
Että lisää työttömiä tähän maahan vain. Kaikki kehitys ei todellakaan ole hyvästä.