Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOKA TOINEN päivä Suomessa syntyy lapsi, jonka toista vanhempaa laki ei tunnista

Vierailija
09.05.2016 |

Tilanne: Pariskunta hankkii lapsen lahjoitetuilla sukusoluilla.

- Jos ei-biologinen vanhempi on mies, ei ongelmaa. Miehestä tulee virallisesti isä joko automaattisesti (avioliitto) tai tunnustamalla isyys neuvolassa.
- Jos ei-biologinen vanhempi on nainen, hänen pitää ADOPTOIDA lapsensa vasta syntymän jälkeen. Kivaa verovarojen tuhlausta, mutta pahinta on se, jos toinen äiti kuolee synnytyksessä. Silloin lapsi jää virallisesti orvoksi, vaikka hänellä olisi toinen vanhempi elossa.

Allekirjoita jo lakialoite äitiyslaista:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1669

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi allekirjoittaisin lakialoitteen, joka edistää viattomien ihmisten pakottamista elämään?

Antakaa lakialoite, jossa kielletään kaikenlaiset hedelmöityshoidot, niin allekirjoitan heti.

Ei sovi minun moraalini tällainen kärsimyksen edistäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi allekirjoittaisin lakialoitteen, joka edistää viattomien ihmisten pakottamista elämään?

Antakaa lakialoite, jossa kielletään kaikenlaiset hedelmöityshoidot, niin allekirjoitan heti.

Eli mielestäsi vaikka 15v lapset saavat tehdä keskenään lapsia, jotka jäävät pahimmillaan heitteille. Mutta tasapainoiset aikuiset eivät saa hankkia lapsia, jos biologia ei sitä salli?? Huhhuh.

Vierailija
4/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut (heteroliitossa) lapseni juuri tuolla tavoin. En voi ymmärtää, miksi pitää tehdä naispareille kiusaa, koska lopputulos adoption kautta on ihan sama kuin meilläkin... Eli allekirjoitettu on jo!

Vierailija
5/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan sillä lesboparin lapsella vanhempi, vaikka äiti kuolee. Lapsella on biologinen isä, ei se äidin naisystävä ole yhtään mitään isyyden rinnalla. Pitää vain selvittää isän henkilöllisyys ja kas, lapsi ei ole enää orpo.

Vierailija
6/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Suomessa syntyy vuodessa 170 lasta lesbopareille? Ne lisääntyy siis "kantaväestöä" kiihkeämmin?

Vierailija
7/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä väärin, että toiset tehtailevat 10 lasta ja antavat "Jumalan hoitaa" kasvatuksen, eli lapsista ei huolehdita kun on jo uusi vauva tilalla... Sitten kun haluaisi sen 1-2 lasta ja tietää, ettei niitä noin vain tupsahda, heistä todennäköisesti pidetään parempaa huolta. Näin itse ajattelen... Ja olen toinen lapsi kahdeksasta...

Vierailija
8/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi vaikka 15v lapset saavat tehdä keskenään lapsia, jotka jäävät pahimmillaan heitteille. Mutta tasapainoiset aikuiset eivät saa hankkia lapsia, jos biologia ei sitä salli?? Huhhuh.

Ei, kukaan ei "saa" moraalisessa mielessä tehdä lapsia. Se, että se on mahdollista yhdelle ryhmälle, ei tarkoita, että se pitäisi sallia myös muille. Vastaava asia kuin se, että jos raiskaaminen olisi sallittua aatelisille, sama oikeus pitäisi ulottaa myös muille säädyille. Ei se niin mene.

Vierailija
9/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Suomessa syntyy vuodessa 170 lasta lesbopareille? Ne lisääntyy siis "kantaväestöä" kiihkeämmin?

Luin joskus, että 0,5% lapsista syntyy naispareille. Väestöstä varmaan 1% on lesboja ja siihen bi-naiset päälle, että ehkei ihan heteromäärissä mennä...

Vierailija
10/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei näy tilastoissa, koska kahdelle äidille syntyvä lapsi menee virallisesti kategoriaan "yksinhuoltaja-äiti ja lapsia", perheen sisäinen adoptio tulee myöhemmin.

Vierailija
11/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan sillä lesboparin lapsella vanhempi, vaikka äiti kuolee. Lapsella on biologinen isä, ei se äidin naisystävä ole yhtään mitään isyyden rinnalla. Pitää vain selvittää isän henkilöllisyys ja kas, lapsi ei ole enää orpo.

1) aikamoista isyyden vähättelyä, jos klinikan purkkiin runkkaaminen on yhtä kuin lapsen kasvattaminen...

2) klinikka-lapset saavat luovuttajan tiedot täyttäessään 18v

3) esim eräs miespuolinen kaverini ei todellakaan ole tai halua isäksi, vaikka on luovuttanut siittiöitä. ei ole yhtään sama asia kuin isyys se!

Vierailija
12/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kukaan ei "saa" moraalisessa mielessä tehdä lapsia. Se, että se on mahdollista yhdelle ryhmälle, ei tarkoita, että se pitäisi sallia myös muille. Vastaava asia kuin se, että jos raiskaaminen olisi sallittua aatelisille, sama oikeus pitäisi ulottaa myös muille säädyille. Ei se niin mene.

Mitä sä sekoot?

Ja lapsia saa tekemällä tai adoptoimalla.