Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivät 18-vuotiaat halua tai harrasta seksiä.

Vierailija
09.05.2016 |

Miksi noin nuori edes miettisi koko asiaa? Tuon ikäiset eivät ole vielä seksuaalisia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ehdotan ikärajaksi K-50.

Vierailija
2/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olin seksuaalinen 18-vuotiaana (ja olen toki edelleen) ja tietysti halusin seksiä. Mistä moinen luulo?

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juku kun sä oot niin hauska näine aloituksinesi. Joka päivä sama juttu kymmenen kertaa. Ei taida paljon muuta elämää olla sulla kun tämä palstailu ja hassunhauskojen provojen tehtailu?

Vierailija
4/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin nuori vielä harrastaisi seksiä tai kävisi seksilomilla? Tuonikäiset saattavat pitää kädestä ja jos oikein tykkäävät, niin antavat pusun. Kyllä seksi tulee kuvioihin vasta vanhempana.

Vierailija
5/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstan pohjalta naiset ovat ulkona teinien ja nuorten seksistä. Outo juttu. Mitähän miehenne tuumaavat.

Vierailija
6/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin nuori vielä harrastaisi seksiä tai kävisi seksilomilla? Tuonikäiset saattavat pitää kädestä ja jos oikein tykkäävät, niin antavat pusun. Kyllä seksi tulee kuvioihin vasta vanhempana.

Tällaista oli silloin kun olin 15-vuotias... Silloin pitin kädestä ja pussailin, mutta kyllä jo 18-vuotiaana harrastin ihan jo sitä seksiä.

Vierailija
7/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halunnut seksiä noin nuorena. Sen haluaminen silloin on epänormaalia.

Vierailija
8/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorethan sitä nimenomaan harrastaa ja varsinkin homojuttuja, koska se on "jännää" ja "kiellettyä." Hieman vanhemmat ja keskimääräistä älykkäämmät ovat jo heränneet huomaamaan, kuinka ylimainostettua ähellystä se on.

Vierailija
9/9 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista oli silloin kun olin 15-vuotias... Silloin pitin kädestä ja pussailin, mutta kyllä jo 18-vuotiaana harrastin ihan jo sitä seksiä.

Sekin on hauska, että monesta kirjoittajasta ihmisestä tulee seksuaalinen olento vasta kun se täyttää 18. Faktat ovat todella hukassa. Länsimaaksi takapajuiseen maahamme ei kaivattaisi seksin ja ihmissuhteiden arvostelijoita enää yhtään nykyistä enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi