Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään irtisanon itseni.

Vierailija
09.05.2016 |

Nyt kertakaikkiaan riitti. Työilmapiiri paska ja eriarvoinen kohtelu on saanut aikaan pahaa oloa ja sairautta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kaksi vuotta etsinyt uutta työtä, tuloksetta. Nyt on vaan pakko myydä kämppä ja muuttaa vuokralle pienempään. Yhden palkalla ei pärjää. Talouspuoli ei pelota. Mä en vaan enää anna narsistien kävellä mun yli.

Ap

Vihdoinkin. Paperit ovat jo valmiina pöydälläni. Kaltaisestasi riivinraudasta on kyllä melkoinen operaatio päästä eroon. Johtuu tietysti siitä, että et mihinkään kelpaa. T. Pomosi

Vierailija
22/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työpaikassa, josta ennen minua oli lähtenyt 34  työntekijää, eikä siihen laskettu niitä, jotka eivät enää suostuneet tulemaan tuntitöihin eivätkä vastanneet puhelimeen. Ja se on paljon, kun parhaimmillaan oli samaan aikaan vain 7 työntekijää.

Olettehan tehneet asiasta työsuojeluilmoituksen? Tiedän, että ei se mihinkään johda, mutta pakko on kuitenkin työnantajan avata silmät ja tunnustaa tilanne. Olettehan liittyneet ammattiliittoon? Niiden toiminta vaihtelee, mutta sieltä voi saada paljon nopeammin apua kuin työsuojeluviranomaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut työpaikassa, josta ennen minua oli lähtenyt 34  työntekijää, eikä siihen laskettu niitä, jotka eivät enää suostuneet tulemaan tuntitöihin eivätkä vastanneet puhelimeen. Ja se on paljon, kun parhaimmillaan oli samaan aikaan vain 7 työntekijää.

Olettehan tehneet asiasta työsuojeluilmoituksen? Tiedän, että ei se mihinkään johda, mutta pakko on kuitenkin työnantajan avata silmät ja tunnustaa tilanne. Olettehan liittyneet ammattiliittoon? Niiden toiminta vaihtelee, mutta sieltä voi saada paljon nopeammin apua kuin työsuojeluviranomaiselta.

Kun mitään et pysty todistamaan, niin hankala viedä asiaa eteenpäin. Ketään ei kiinnosta.

Narsistin kanssa kun uskallat olla eri mieltä, niin saat kärsiä. Kaikki käännetään sun syyksi. Ovelia tyyppejä ovat.

Ap

Vierailija
24/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin hakenut uuden työpaikan ensin ja irtisanoutunut sitten.

Vierailija
25/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuotts olen hakenut, mutta en ei ole tärpännyt. Haastatteluihinkaan ei juuri pääse.

Ap

Vierailija
26/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap.!Tein samoin, nyt uusi elämä.

Vierailija
27/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen kaksi vuotta etsinyt uutta työtä, tuloksetta. Nyt on vaan pakko myydä kämppä ja muuttaa vuokralle pienempään. Yhden palkalla ei pärjää. Talouspuoli ei pelota. Mä en vaan enää anna narsistien kävellä mun yli.

Ap

Miksi ihmeessä myisit asunnon? Ota lyhennysvapaata, jos lainat hirvittää. Vuokralla ei todellakaan ole halvempaa asua, jos toinen on töissä, eikä saa asumistukea.

Vuokrakämpässä kulut puolta pienemmät. Lyhennysvapaata tuskin saadaan kun just pidettiin vuosi lyhennysvapaata miehen lomautuksen takia.

Ap

Miksi että muka saisi? Ei lyhennysvapaat ole mikään ehtyvä luonnonvara jota pankkien pitäisi säästellä ja rajoitta. Laina raha on tienaamassa korkotuloja pankille ja sitä työtä se tekee myös lyhennysvapaalla.

Vierailija
28/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotts olen hakenut, mutta en ei ole tärpännyt. Haastatteluihinkaan ei juuri pääse.

Ap

Valitettavasti työnsaanti ei ainakaan helpotu työttömänä ollessa. Työpaikan vaihtaja on yleensä houkuttelevampi rekry kuin työtön.

Vierailija
29/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni?

Vierailija
30/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kertakaikkiaan riitti. Työilmapiiri paska ja eriarvoinen kohtelu on saanut aikaan pahaa oloa ja sairautta.

Sitä samaa se on kaikkialla muuallakin, tosin palkkahan se on tärkeintä, että sillä elää.

Sinkkkumies

Vierailija
31/31 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina mennä ensin työpaikkaan määräaikaisella sopparilla ennen kuin edes hakee vakituista. Jos on huono paikka niin voi aina lähteä määräaikaisuuden loppuessa, tai ottaa uuden määräaikaisuuden jos haluaa jatkaa. 

Väärin. Määräaikaisuus sitoo sinut määräaikaisuuden loppuun asti, vaikka haluaisit lähteä aiemmin. Toisaalta ei ole takeita, että saat määräaikaisuuden jälkeen uuden paikan. Toistaisesta työsuhteesta voit irtisanoutua milloin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi