Tänään irtisanon itseni.
Nyt kertakaikkiaan riitti. Työilmapiiri paska ja eriarvoinen kohtelu on saanut aikaan pahaa oloa ja sairautta.
Kommentit (31)
Oikein. Löytyy varmasti jotain patempaa. Mä olen tehnyt saman ratkaisun. Nyt voi hengittää ja olla.
Hyvä. Sinun lähdettyä työilmapiiri paranee kummasti eikä sen jälkeen kukaan koe eriarvoisuuttakaan..
olen kaksi vuotta etsinyt uutta työtä, tuloksetta. Nyt on vaan pakko myydä kämppä ja muuttaa vuokralle pienempään. Yhden palkalla ei pärjää. Talouspuoli ei pelota. Mä en vaan enää anna narsistien kävellä mun yli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Löytyy varmasti jotain patempaa. Mä olen tehnyt saman ratkaisun. Nyt voi hengittää ja olla.
Haista pee.
Ap
Mä en nukkunut puoleen vuoteen, ennen kuin tein oman ratkaisuni. Tsemppiä ap!
Olisipa mulla samanlainen rohkeus! Mutta jään vaan junnaamaan sinne helvettiin..
Heh, ap häipyy niin työilmapiirin ongelmat katoaa saman tien
Rohkea olet. Itse en ole uskaltanut vaan kituutan täällä edelleen. Tuntuu järjettömältä tulla joka aamu töihin, kun se aiheuttaa niin paljon pahaa oloa ja kun tiedän että on muunkinlaisia työpaikkoja. Mutta ei vaan ole helppo saada uutta työpaikkaa kun ikää on yli 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista pee.
Ap
Miksi ihmeessä tälläinen kommentti? Minä sairastuin töissä, en nukkunut puoleen vuoteen olin valtavan ahdistunut ja negatiivinen.
Nyt olo on helpottunut, olen ollut kuukauden poissa töistä. Kun pääsin pois sairastuttavasta ilmapiiristä, työkyky on parantunut ja haastatteluunkin olen menossa tällä viikolla.
Oikeasti uskon ap, että kun voit paremmin, se uusi työoaikka löytyy, niin sinulle kuin minullekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista pee.
Ap
Sorry, lainasin väärää viestiä.
Ap
Mikä ihmeen hyypiö tuo ap on? Jakelee työtovereille narsisti-leimoja ja haistattelee, kun joku ystävällisesti kannustaa ja kertoo tehneensä saman ratkaisun.
Alkaa vähän vaikuttaa siltä, että ap itse on työpaikkansa suurin ilmapiirihaitta.
Onnea! Itse tein saman päätöksen muutama vuosi sitten. Kuin taakka olisi poistunut harteilta ja olokin parani päätöksen myötä. Enkä ollut ainoa joka päätti lähteä.
Kannattaa aina mennä ensin työpaikkaan määräaikaisella sopparilla ennen kuin edes hakee vakituista. Jos on huono paikka niin voi aina lähteä määräaikaisuuden loppuessa, tai ottaa uuden määräaikaisuuden jos haluaa jatkaa.
Yhden kanssa jaksaisi vielä vääntää mutta jos tulee liittoutumia, niin siinä on jo yksin kovilla. Jos et saa ketään puolellesi, niin et jaksa kyllä olla. Etkö voisi silti hakea sairauslomaa, sehän sinulle kuuluisi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Sinun lähdettyä työilmapiiri paranee kummasti eikä sen jälkeen kukaan koe eriarvoisuuttakaan..
Kyllä se niin on että kiusaajat jää ja heistä kärsivät lähtee. Pahan ilmapiirin luojat ottavat uuden uhrin.
Uskaltaisipa itsekin :( nukun enää lääkkeiden voimalla ja olen masentunut ja ahdistunut koko ajan. Pelkään myös, että jos lähden en löydä enää uutta työpaikkaa. Toisaalta elämä ei ole enää pitkään aikaan tuntunut elämisen arvoiselta näin.
Vierailija kirjoitti:
olen kaksi vuotta etsinyt uutta työtä, tuloksetta. Nyt on vaan pakko myydä kämppä ja muuttaa vuokralle pienempään. Yhden palkalla ei pärjää. Talouspuoli ei pelota. Mä en vaan enää anna narsistien kävellä mun yli.
Ap
Miksi ihmeessä myisit asunnon? Ota lyhennysvapaata, jos lainat hirvittää. Vuokralla ei todellakaan ole halvempaa asua, jos toinen on töissä, eikä saa asumistukea.
Olet rohkea! Kunpa minäkin uskaltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi ihmeessä myisit asunnon? Ota lyhennysvapaata, jos lainat hirvittää. Vuokralla ei todellakaan ole halvempaa asua, jos toinen on töissä, eikä saa asumistukea.
Vuokrakämpässä kulut puolta pienemmät. Lyhennysvapaata tuskin saadaan kun just pidettiin vuosi lyhennysvapaata miehen lomautuksen takia.
Ap
Hyvä!