Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko tenox vaikuttaa?

Vierailija
08.05.2016 |

Kokemuksia? Mulle määrättiin näitä nukahtamiseen, mutta näistä saa kai kivat sedatiiviset pöhinät. Tähän asti olen mennyt nukkumaan melkein heti kun olen ottanut )20 mg) tuollaisen, mutta nyt ajattelin kokeilla, että minkälainen pöhinä noista tulee.

Auttaako silti nukahtamiseen, jos menee vasta 1-2 tunnin päästä nukkuun tenoxin ottamisen jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliintumisaika ym.kerrotaan pakkauksen ohjeessa

Vierailija
2/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenoxista ei tule "pöhinää", ainoastaan väsymys. "Pöhinät" tulee ihan eri lääkkeillä, mutta niistä sun ei tarvitse selvästi tietää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tenoxista ei tule "pöhinää", ainoastaan väsymys. "Pöhinät" tulee ihan eri lääkkeillä, mutta niistä sun ei tarvitse selvästi tietää mitään.

No just. Se on niin yksilöllistä, ja pöhinällä tarkoitettiin tässä varman sellaista kivaa kevyttä oloa. Itse ottaisin surutta viihdekäyttöön kun ei mulla ainakaan benzot väsytä vaan päinvastoin. Kiva puuhastella kaikkea, kun on sellainen pehmeä ja höttöinen olo. Niin, siis en suosittele kuhan vaan sanoin miten itse tekisin. :) Luulisin että vaikutuksen huippu on tuossa 1-2 h kohdalla.

Vierailija
4/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Se on niin yksilöllistä, ja pöhinällä tarkoitettiin tässä varman sellaista kivaa kevyttä oloa. Itse ottaisin surutta viihdekäyttöön kun ei mulla ainakaan benzot väsytä vaan päinvastoin. Kiva puuhastella kaikkea, kun on sellainen pehmeä ja höttöinen olo. Niin, siis en suosittele kuhan vaan sanoin miten itse tekisin. :) Luulisin että vaikutuksen huippu on tuossa 1-2 h kohdalla.

Tenox on nimenomaan väsyttävä bentso, unilääke kun on. Pöhinöitä ei ole luvassa. Muissa bentsoissa on eri vaikuttavat aineet ja mekanismit.

Menehän nyt nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi