Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehelle valehdella ettei eka kerta muka ole eka kerta?

Ap
07.05.2016 |

Ikää löytyy siis minulta jo 23 vuotta enkä haluaisi enää tässä iässä kertoa kellekään neitsyydestäni. Voiko ensimmäinen kerta onnistua normaalin veroisesti niin, ettei mies tajuaisi kerran olleen minulle ensimmäinen? Lähinnä olen tuosta tiukkuudesta ja mahdollisesta veren vuotamisesta kuullut, voiko molemmat laittaa uskottavasti jonkun muun kuin neitsyyden piikkiin? Kiitos jos joku osaa vastata, tiedän ettei neitsyydessä pitäisi sinänsä olla mitään hävettävää mutta itse koen sen ikävä kyllä niin...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salata? Kyllä minä ainakin miehenä haluaisin sen tietää olevan ensimmäinen kerta. Itse en ole koskaan neitsyttä saanut ja se taitaa jäädä kokemattakin.

Vierailija
2/12 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua pelotella, mutta et pysty sitä salaamaan, ellet pysty peittämään mitä tunnet kehossa. Olet varmaan kuullut kalvosta, joka puhkeaa ekalla kerralla seksiä harrastettaessa. Kipukynnyksestä riippuen joko tunnet vain pienen paineen kun kalvo puhkeaa tai itselläni oli silloin heikko kipukynnys niin koko eka kerta oli aikamoista kipua kun kalvo puhkes. Niin ja tietysti veren vuotoa voi olla. Ja en todellakaan kannata sitä että jätät kertomatta. Miehet usein vertailevat onko saanut viedä jonkun neitsyyden, ole iloinen sitten sen miehen puolesta kun hän saa jossain vaiheessa viedä sulta neitsyyden.

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon parempi jos pystyt tuosta kertomaan ennen seksiä, koska se vaikuttaa myös siihen miten nopeasti miehenkään kannattaa edetä. Eikä minua miehenä yllättäisi 23-vuotias neitsyt, itsekin harrastin seksiä vähän vanhempana ensimmäistä kertaa vasta, ei ne kaikki lähden heti baareihin kutemaan kun täytetään 18 tai hanki kokemuksia vielä ennen sitä.

Vierailija
4/12 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voi olla kertomatta! Pienen nokuttelun voi laittaa alkavien menkkojen piikkiin. Itse menetin neitsyyteni vasta 23v enkä jätkälle kertonut mitään eikä hän myöskään kysellyt. Jonkun aikaa seukattiinki, mutta nyt toivon, että en olisi tuolle jätkälle neitsyyttäni menettänyt. Hänen jälkeensä tapasin nykyisen poikaystäväni, jonka kanssa asiasta puhumisessa ei olisi ollut mitään ongelmaa.

Eli voit olla kertomatta, mutta jos tuntuu, että ei voi asiasta puhua jätkä tuskin on mies jonka kanssa tulet olemaan pitkään...

Vierailija
5/12 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meinaat saada luottamusta joltain,kannattaa jättää leikit sikseen. muuten lanka palaa poikki.

Vierailija
6/12 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuossa iässäsäsi salailua. Olen sinua noin kymmenen vuotta vanhempi mies ja edelliskerrasta kun harrastin seksiä on kulunut aikaa jo useampi vuosi. -Jotenkin joskus tuntuu sille, kuin poikuus olisi palannut takaisin. Mitä minun pitäsi sanoa? Vai onko minulla enää mitään sanottavaakaan, jos tilanne ei koskaan johdakaan siihen, että enää koskaan harrastaisin seksiä yhtään kenenkään kanssa.

Oikeasti Ap. Jos mies ei osaa antaa arvoa sille mikä olet kokoanisena naisena omana itsenäsi ja sillä miten elämänpolkusi on tehnyt sellaisen kuin sinä ja vain sinä olet, josta se, että olet tai et ole neitsyt on vain hyvin pieni osa, niin hän ei ole ehkä sinun arvoisesi mies muutenkaan.

Vierailija
7/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet käyttänyt dildoa tai jotain muuta tappia , sen jälkeen ei huomaa

Vierailija
8/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tod puhkea mikään kalvo. Immenkalvo ei ole kalvoa vaan ihan vaan ihoa ja yleensä se siirtyy kyllä pois tieltä kun mies tulee sisään. Varovasti vaan nii ei pitäs tuntuu missään. Ikävä kyllä mies todennäköisesti huomaa että se on eka kertas. Tai riippuu tietty susta, mutta jelpompi ois jos molemmat ois tietosia asiasta niin mieskin osais olla varovainen.

Vierailija
9/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä haluat valehdella? Jos kyse on parisuhteesta, niin onpa onneton alku, en haluaisi olla se mies.

Jos kyse on jostain tilapäissuhteesta, niin ei ole tarvetta valehdella, muttei välttämättä kertoakaan. Parimpi kuitenkin kertoa, että mies osaa olla sopivan varovainen, eikä  survaise voimalla.

Jos taas vain haluat eroon neitsyydestä, niin varmaan paras tapa olisi käyttää ammattilaisen palveluita. Ne kyllä osaa hoitaa homman hyvin.

Vierailija
10/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21 kun menetin neitsyyteni silloiselle poikaystävälleni enkä kehdannut minäkään kertoa. Tosin olihan se arvattavissa koska eihän siitä mitään tullut, sattui ja vuodin vertakin. Sinänsä olisi pitänyt silloin jo tajuta että se mieskin on ihan väärä :/

Vierailija
11/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotakin dildoa tai muuta vastaavaa esinettä. Jos onnistuu ja olet sopivan sinut itsesi kanssa, niin on täysin mahdollista, että kumppani ei huomaa mitään. Jos kumppani on sinua kokeneempi, hän osannee hoitaa homman sujuvasti eli ei esimerkiksi yritä tunkea huonossa kulmassa (mikä voi sattua tai estää onnistumisen). Jos taas hänkin on suht kokematon, hän todennäköisesti laittaa mahdollisen sähläyksen omaan piikkiinsä, eikä edes ajattele muuta mahdollisuutta.

Ymmärrän sinua ap. Vaikka täällä monet sanoisi, että "miksi häpeilet, sehän on hieno / normaali asia", niin sinusta voi tuntua, että olet ikään kuin kultaisessa häkissä, leima otsassa. Et haluaisi tehdä asiasta mitään numeroa. Et enää haaveile romanttisesta ensikerrasta kynttilänvalossa karhuntaljan päällä. Et haluaisi, että kumppanin mielikuva sinusta perustuisi johonkin mystiseen kokemattomuuteen, ei hyvässä eikä pahassa. Haluaisit, että sinuun suhtauduttaisiin normaalina seksuaalisena naisena, ilman mitään positiivisia tai negatiivisia paineita. Ehkä sinua ei edes kiihota ajatus siitä, että olisit jollekin joku ohjailtava pikkutyttö.

Ei sinun tarvitse enää tuossa iässä opetella olemaan "ylpeä neitsyt", vaan toimi ihan kuten parhaaksi näet. Itsekin olin 23.

Vierailija
12/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että verenvuoto voi nolottaa, vaikka sille ei mitään voi mutta ei siinä muuten hävettävää ole. Jos sitä ei kysytä, ei ole mikään pakko kertoa; sitten kysyy jos kiinnostaa.

Ei miehelle ole mitään iloa siitä että olisit muka harrastanut seksiä aikaisemminkin. Jos 'taidot' sängyssä huolettavat, niin seksikokemukset eivät ole mikään takuu niistäkään.