Mitä mieltä maksimekoista ja -hameista?
Kysymys tulikin otsikossa jo selväksi :) pidän itse kesäisin paljon maksihameita ja maksimekkoja, ja minusta ne ovat nättejä. Kuitenkin pitävät niitä "mummomaisina" tai liian peittävinä, tai yksinkertaisesti rumina. Mitä sanoo av tähän? Miellyttävätkö maksihelmat teidän silmäänne ja löytyykö niitä päältä kesäisin? :) mielenkiinnosta tässä pohdiskelen ihmisten suhtautumista kyseisiin vaatteisiin.
Kommentit (18)
Minusta ne on kivoja pitkien ja hoikkien naisten päällä. Itse olen lyhyt ja siro, enkä voi käyttää, koska minulle tulee sellainen olo että olisin lapsi, joka on laittanut äidin yöpaidan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne on kivoja pitkien ja hoikkien naisten päällä. Itse olen lyhyt ja siro, enkä voi käyttää, koska minulle tulee sellainen olo että olisin lapsi, joka on laittanut äidin yöpaidan päälle.
Entä jos on pitkä mutta siroudesta ei oikein tämän kropan kanssa voi puhua?
Kivannäköisiä kaikkien muiden päällä paitsi mulla. Siltä ainakin itsestä tuntuu. Mulla on isot rinnat, mutta muuten olen normikokoa, niin näytän ihan raskaanaolevalta maksimekossa.
Vierailija kirjoitti:
Must just jees, viileitä mutta peittäviä. Toki mies aina toivoisi että olisi lyhyempää hametta päällä mut on se hyväksynyt myöa pidemmät hameet jos haluan päälle laittaa. Ja makseissa on sellanen rento ja huoleton olo kun ei tarvii pelkää että vilauttaa jotain! Miehet tosin kuulemma ei tykkää kun perse ei erotu mut huoh voi voi.
Mies toivoisi lyhempää hametta?! No huh huh, kuka mies toivoo et oma tyttöystävä kävelee muiden miesten edessä lyhyissä hameissa? Kotona ymmärrän, mut muuten kuulostaa oidolta. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä olet? Mä olen 164 cm ja siro, mut käytän kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Must just jees, viileitä mutta peittäviä. Toki mies aina toivoisi että olisi lyhyempää hametta päällä mut on se hyväksynyt myöa pidemmät hameet jos haluan päälle laittaa. Ja makseissa on sellanen rento ja huoleton olo kun ei tarvii pelkää että vilauttaa jotain! Miehet tosin kuulemma ei tykkää kun perse ei erotu mut huoh voi voi.
Mies toivoisi lyhempää hametta?! No huh huh, kuka mies toivoo et oma tyttöystävä kävelee muiden miesten edessä lyhyissä hameissa? Kotona ymmärrän, mut muuten kuulostaa oidolta. T. Nainen
En tarkoittanut lyhyellä mitää minimittasta, sellasta vaan missä näkyy sääret tms. Jotai polvimittasta esimerkiksi. Pitkät hameet on miehestä sellasia tätimäisiä ja vanhanaikasia joten tykkää jos mulla on joku lyhyempi hame päällä että jalat näkyy
Mustasta tulee mieleen mannehameet ;D naurattaa aina ku näkee jollain paksulla sellasen
Vierailija kirjoitti:
Kivannäköisiä kaikkien muiden päällä paitsi mulla. Siltä ainakin itsestä tuntuu. Mulla on isot rinnat, mutta muuten olen normikokoa, niin näytän ihan raskaanaolevalta maksimekossa.
Entäpä sitten maksihame, sopisiko sellanen jonkun mielen mukaisen yläosan kanssa? :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä olet? Mä olen 164 cm ja siro, mut käytän kyllä...
Nippa nappa 160. Käytä ihmeessä jos tykkäät! Mulle tulee vain itselle hassu olo sellaisessa.
Mun mielestä maksimekot ja hameet on kelpoja pyykkäyspäivän vaatteita tai yöpaidan korvikkeita, mutta ei ne ihmistenilmoille sovi.
Tyylikkäitä mielestäni ja sopivia helteille, vaikka onkin peittäviä niin tilaa liikkua ja hengittää. Paljon mielummin maxeja näkisi naisilla kuin minejä... Harmikseni en tällä hetkellä omista yhtäkään, pitäisi hankkia. :)
Mä oon pitkä ja hoikka. Näytän vaan yhdeltä suoralta pötköltä maksihameessa/mekossa. Lisäksi olen portaissa todellä kömpelö ja oikeasti joka kerta pelkään sukeltavani pää edellä portaat alas, kun onnistun sotkemaan jalkaterät siihen helmaan. Pisteenä iin päällä se, että asun muslimimaassa ja mielessäni pitkät helmat liittyy tiukasti islamiin ja sen sekopäisiin pukeutumissäädöksiin. Poltan kaikki maksihameeni sinä päivänä, kun täältä pois muutan.
Ite opin viime kesänä käyttämään. Lemppari on veromodan kireä raidallinen hame, jossa on halkio polviin asti. Sellanen pitäis uusi löytää. Ja olen lyhyt ja hoikka. Ongelmana useiden hameiden kanssa on se, että ne ovat liian pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkä ja hoikka. Näytän vaan yhdeltä suoralta pötköltä maksihameessa/mekossa. Lisäksi olen portaissa todellä kömpelö ja oikeasti joka kerta pelkään sukeltavani pää edellä portaat alas, kun onnistun sotkemaan jalkaterät siihen helmaan. Pisteenä iin päällä se, että asun muslimimaassa ja mielessäni pitkät helmat liittyy tiukasti islamiin ja sen sekopäisiin pukeutumissäädöksiin. Poltan kaikki maksihameeni sinä päivänä, kun täältä pois muutan.
Portaat on tosiaan ehkä hirveimmät ikinä maksimekon tai hameen kanssa, komppaan! Rappusia kävellessä alkaa joka kerta kyseenalaistamaan sen päätöksen että miksi hitossa pukeuduin maksiin tänään, idiootti :D
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkäitä mielestäni ja sopivia helteille, vaikka onkin peittäviä niin tilaa liikkua ja hengittää. Paljon mielummin maxeja näkisi naisilla kuin minejä... Harmikseni en tällä hetkellä omista yhtäkään, pitäisi hankkia. :)
Kaupoissa on näkynyt etenkin hurjan nättejä maksimekkoja viime viikkoina, kannattaa käydä katselemassa kun säätkin suosii jo hameita ja mekkoja :)
- Ap
Maksimekko on ainoa mekko jonka voin päälleni laittaa, koska mulla on todella laihat tikkujalat ja haluan ne peittää. Onneksi nykyään on paljon maksimekkoja tarjolla, muutamia vuosia sitten niitä oli hankalampi löytää!
Vierailija kirjoitti:
Maksimekko on ainoa mekko jonka voin päälleni laittaa, koska mulla on todella laihat tikkujalat ja haluan ne peittää. Onneksi nykyään on paljon maksimekkoja tarjolla, muutamia vuosia sitten niitä oli hankalampi löytää!
Itselläni ongelmana puolestaan ruman paksut jalat joiden vuoksi en viihdy lyhyissä helmoissa :) mutta oot oikeessa, muutama vuosi takaperin maksit oli kaikki sellaisia muodottomia kangassäkkejä, jos edes sattui semmoisen löytämään! Nykyään valinnanvaraa onneksi enemmän :) hyvää keväänjatkoa sinulle!