Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö minun laihduttaa?

Vierailija
07.05.2016 |

Eilen poikaystäväni käytännössä sanoi, että minun pitäisi alkaa treenata enemmän ja laihduttaa. En siis ole missään huippukunnossa, viime aikoina töiden ja paikkakunnalta toiselle vähän väliä muuttamisen takia en oikein ole löytänyt treenipaikkaa.. En kuitenkaan ole mielestäni lihava, jos nyt en varsinaisesti laihakaan. BMI on 23 eli joo, en ole ihan tosi laiha mutta en ylipainoinen tai mitään. Viime aikoina olen yrittänyt parantaa elämäntapoja, syödä terveellisemmin ja vähentää herkkuja. Olen yrittänyt välttää ihan laihdutuskuurille tms lähtemistä, koska olen aiemmin kamppaillut syömishäiriökäyttäytymisen kanssa (pro ana ja alipaino koettu..) ja tiedän, että laihduttaminen johtaa minulla helposti näihin ylilyönteihin.

Haluaisin olla vain terve ja onnellinen omassa kehossani, mutta nyt poikaystävän kommentit todella satuttivat ja pelkään kaikkien ajattelevan, että olen liian lihava. Anteeksi pitkä aloitus.. neuvoja otetaan vastaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone? :/

Vierailija
2/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lievä ylipainosi häiritsee puolisoasi niin laihduta ja treenaa. Onhan hän itse myös hyväkuntoinen ja normaalipainoinen?

Kyllä minua hoikkaa treenattua naista ärsyttää ihan joka päivä se että mieheni on lihava. Olen sanonut siitä hänelle vaikka tiedän että se loukkaa häntä mutta loukkaahan hänen lihavuutensakin minua. Ja oli normaalipainoinen ennen. Hänen lihavuutensa vuoksi en esim lähde hänen kanssaan ulkomaille. Hän ei jaksa kävellä vaan on hiestä märkä ja huohottaa jo aivan pienen mäen jälkeen, nivuset hiertyy rikki ja en todellakaan hehtaa mennä hänen kanssaan rannalle. Seksiin ei pysty niin että se siitä romanttisesta matkasta hänen kanssaan. Mutta hänen mielestään olen tyly paska.

Ai miksi olen hänen kanssaan? Ainut syy sairas nuoremme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitäs, mut ei jaksa.

Vierailija
4/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lievä ylipainosi häiritsee puolisoasi niin laihduta ja treenaa. Onhan hän itse myös hyväkuntoinen ja normaalipainoinen?

Kyllä minua hoikkaa treenattua naista ärsyttää ihan joka päivä se että mieheni on lihava. Olen sanonut siitä hänelle vaikka tiedän että se loukkaa häntä mutta loukkaahan hänen lihavuutensakin minua. Ja oli normaalipainoinen ennen. Hänen lihavuutensa vuoksi en esim lähde hänen kanssaan ulkomaille. Hän ei jaksa kävellä vaan on hiestä märkä ja huohottaa jo aivan pienen mäen jälkeen, nivuset hiertyy rikki ja en todellakaan hehtaa mennä hänen kanssaan rannalle. Seksiin ei pysty niin että se siitä romanttisesta matkasta hänen kanssaan. Mutta hänen mielestään olen tyly paska.

Ai miksi olen hänen kanssaan? Ainut syy sairas nuoremme.

Niin, no siis BMI:n ja viime lääkärikäynnin perustella siis en ole ylipainoinen - päin vastoin lääkäri oli tyytyväinen siitä, että olen nyt pysynyt normaalipainossa kun ennen olin alipainoinen.. Ja sillä tavalla tilanne ehkä eri, että olen ollut tämän kokoinen siitä saakka kun me tavattiin, eli en ole lihonut seurustelun aikana. Mies on itse tosi hoikka, työstressinsä takia itse jopa laihtunut tässä eli varmaan siis ennemmin alipainon rajalla itse

Vierailija
5/5 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. Ei ainakaan sen takia, että joku muu siitä sinulle huomauttaa.