Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ummetus ja vaikeus virtsata

Vierailija
06.05.2016 |

Onko vakavaa jos virtsaaminen ei onnistu kunnolla ja kärsii samalla ummetuksesta? Vaikka olisi kova hätä niin virtsa ei tule ulos paineella kuten normaalisti :/ hitaasti tiputellen tulee.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onnistu ollenkaan tällä hetkellä koska on kauhea ummetus... Olen vain makoillut viime päivät vuoteessa masentuneena, joten tämä on seurausta siitä. Ei oo edes peräruiskeita saatavilla. Oon syönyt tänään paljon kuituja ja luumuja jne, joten huomenna varmaan tulis kakka, mutta kun on kauhea kusihätä enkä voi edes nukkua sen takia..

Vierailija
2/2 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus on todella haitallista elimistölle . Sieltä suolesta ei mitään imeydy (ravintoaineita ,vitamiineja yms.) Ja alkaa tulla väsymystä ajan kanssa. Ja altistaa myös syövälle kun on aina ummella. Paljon kasviksia ,marjoja ,vettä ja esim.kauralesettä ja laadukkaita kylmäpuristettuja öljyjä niin voisi alkaa toimia. Luumusosekin hyvä ja kaurapuuro mustikoilla. En suosittelisi vehnää ,edes täysjyvää enkä muita viljoja kuin kauraa, joillakin viljatkin jämähtävät suolistoon.

Ja jos tuo virtsaamisvaikeus uusi oire tai jatkuu niin lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme