Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen hame on vielä ok työpaikalla (toimisto)

Vierailija
06.05.2016 |

Työkaverilla (joo, paremmat sääret toki kuin mulla :D) oli puoleen reiteen hame ja kyllä jotenkin nelikymppisellä näytti puolet liian lyhyeltä. Voihan se olla että mä olen kalkkis :D. Mikä on palstan virallinen mielipide?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lyhkäisempi hame, niin sen parempi. Lyhyet hamoset on meidän miesten mieleen ja piristää työpäivää sellaisten katselu

Vierailija
2/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen reiteen alkaa kyllä olla vähän lyhyt. Sanoisin, että hieman polven yläpuolelle voi helma jäädä, mutta ei montaa kymmentä senttiä. Ehkä joku superhelle (+30) erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voi olla hame vähän lyhyempikin. Itseasiassa kaupoista löytyy vaan joko minejä, vähän polven alapuolelle  ulottuvia tai nilkkaan ulottuvia hamosia.. ja vaikka mieluiten hame olis ok polven yläpuolella mitotuksessa niin sen mittasia ei löydy.

Vierailija
4/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näytti kyllä aika halvalta kun mekko oli trikoota ja näytti ihan yöpaidalta :D. Mutta päättäköön jokainen miten pukeutuu :D

-ap

Vierailija
5/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko kuvia. Yksi takaapäin kun hän kumartuu. On vaikea arvioida ilman kuvia.

Vierailija
6/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polven yläpuolelle muttei sen lyhyempi. Töissäkin pitää säilyttää joku taso.

Vierailija
7/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellanen kirjoittamaton sääntö työpaikalla, että kun kädet roikkuu suorina sivuilla niin hame ei saisi olla lyhempi kun sormenpäihin asti.

Se onko tuon pituinen hame sitten kenelle sopiva niin on ihan toinen juttu.

Vierailija
8/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta töissä polveen ulottuva on hyvä, oli sitten kesä tai talvi.

Vierailija
9/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on sellanen kirjoittamaton sääntö työpaikalla, että kun kädet roikkuu suorina sivuilla niin hame ei saisi olla lyhempi kun sormenpäihin asti. Se onko tuon pituinen hame sitten kenelle sopiva niin on ihan toinen juttu." - Aikas oivallisesti muotoiltu tuo teidän sääntö. Ja yleisemmin voisi tietysti kysyä, että saammeko me miehet tulla vastaavasti yhtä lyhyissä ellei hameissa, niin ainakin housuissa työpaikalle. - Luulen, että itse saisin vähintään huomautuksen, jos tulisin töihin jalkapallo shortseissani, tai lahkeiltaan niitä lyhyemmisssä housuissa. En muista kenenkään miehen käyneen shortseissa työmaallani, mutta enemmän kuin työmaan viihtyvyydellä asiaa perustelaan "asiakkaiden" vuoksi. Emme olisi niin sanoakseni vakuuttavia jos kulkisimme muissa kuin pitkäpunttisissa housuissa kesät-talvet. 

Vierailija
10/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän joskus just polven yläpuolelle ulottuvaa. Lyhyemmällä olisi tyrkky olo, ei etteikö joku työkavereista voisi kiinnostaa, mutta se on toinen juttu.

Vierailija
11/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lyhyt menisi siinä tapauksessa että alle olisi puettu värilliset esim mustat trikoot tai paksut sukkikset. Muuten aika halpa vaikutelma tulee mut jokainen tyylillään.

Ehkä hyvä sääntö voi olla myös se että jos sun pitää miettiä onkohan tää liian lyhyt niin melko varmaan se on..

Vierailija
12/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko asiakkaiden kanssa tekemisissä. Silloin pitää olla säädyllisesti pukeutunut. Muutoin sanoisin, että kunhan pikkarit ei vilku. Tietysti tosi lyhyellä hameella saa halvan maineen, vrt. Rosa Meriläinen tai Hannele Luukkainen.

Vierailija
13/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! Älä kuuntele näitä mummu matami lookkeja. Mitä lyhyempi sen parempi!! Helminaiset pukeutuvat aina seksikkäästi!

Vierailija
14/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on aika paljon väliä, että onko hame täysin ihonmyötäinen ja että onko alla (tummat) sukkahousut. Itse työskentelin ennen melko vanhanaikaisessa paikassa, jossa oli tiukahko pukukoodi. Paikan melkein 60-vuotiaan johtajan hameenpituus oli usein ehkä 10 cm polven yli, samoin omanikin ja hamettani kehuttiinkin. Eli kokonaisuus taitaa ratkaista. Meillä oli kuitenkin olkapäät peitossa eikä mitään tissivakoa näkyvissä kenelläkään.

Vierailija
15/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin toimistolla hameita ja mekkoja jotka päättyvät jonnekin polven tuntumaan. Sellainen on vielä ok että polvilumpio (vai mikä se pallo siinä polvessa onkaan) näkyy mutta yhtään lyhempää en laittaisi. Ja tämän kanssa siis aina mustat paksut sukkahousut ja peittävä yläosa.

Jos on avoin yläosa tai ei sukkiksia (kesäisin), pidän hieman pidempää helmaa joka on polveen asti ja lumpio ei näy.

Tuollaisten hameiden ja mekkojen löytäminen vaan on nykyään tosi vaikeaa, tuntuu että kaikki kivat on minimittaisia. Olen 165cm pitkä joten helmojen lyhyys tuskin johtuu pituudestani.

Vierailija
16/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin, että pyllistän kotona peilikuvalleni ja katson näkyykö alushousut kumartuessani. Jos näkyy, hame on liian lyhyt (mihin tahansa uimarantaa lukuun ottamatta).

Vierailija
17/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm kirjoitti:

Höpsis! Älä kuuntele näitä mummu matami lookkeja. Mitä lyhyempi sen parempi!! Helminaiset pukeutuvat aina seksikkäästi!

Seksikkyys = hameen pituus? Oikeesti? Ei jessus...

Vierailija
18/19 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustien sukkahousujen kanssa talvella käytän just niin lyhyttä hametta kuin huvittaa. Kesällä pitää miettiä tarkemmin jos tahtoo ilman sukkahousuja hillua. Ongelmaksi  muodostuu yleensä se, että istuessa hameen takahelma kuroutuu tosi ylös ja sivureidet vilkkuu. Paras määritelmä tähän mennessä on kyllä se, että seisoessa kädet sivuilla sormenpäihin hameen pitää ainakin ulottua.

Vierailija
19/19 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkanahka hame

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän