Mmm, tää possu sulaa suuhun. <3 Mä en kyllä tajua vegaaneja..
Miltähän vegaaninliha maistuisi... Ovat niin ärsyttäviä, että ne pitäis pistää lihoiksi!
Kommentit (9)
Sun possun maha ei tolla ruokavaliolla sulakaan.
Olet eläinten kansanmurhan kannattaja. 100 vuoden päästä ihmiset katsovat sinua yhtä vinksahtaneesti kuin me katsomme Hitleriä.
Aika väsynyt provo, mutta mikäli olet tosissasi, niin kiva kuitenkin kuulla että raato kuin raato käy, myös ihmisen. :) Tekopyhäähän olisi itkeä jostain vauvapaisteista, kun samanikäinen karitsa kyllä kelpaa. :) Kissanpentu-vegaanibeibipaistia ylppäripöytään, ai että!!
Sun mahaan se sulaa varmaan jo näyttätkin siltä
Bauhahahhahaa
Mulle on ihan sama kuinka paljon sä ihrakasa vedät sian persettä.
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyt provo, mutta mikäli olet tosissasi, niin kiva kuitenkin kuulla että raato kuin raato käy, myös ihmisen. :) Tekopyhäähän olisi itkeä jostain vauvapaisteista, kun samanikäinen karitsa kyllä kelpaa. :) Kissanpentu-vegaanibeibipaistia ylppäripöytään, ai että!!
Samaa tulin sanomaan. Go, ap! Onko tissi-ikäinen ihmisvauva muuten mikä, lakto-ovo-vegetaristi? Jos maistasit semmosta?
No nyt oli kyllä jo ihan uskomattoman surkea provo :D
Joo, hyvin maustettu ja valmistettu liharuoka on hyvää, mutta se ei taida olla millään tapaa vegaaniuden pointti? Minun ei ainakaan ole vaikeaa olla syömättä muitakaan asioita hallitsemattomasti vaikka ne olisivat kuinka hyviä.
T. Vegaani
En ole vegaani, mutta ei ole vielä tullut vastaan liharuokaa, josta tykkäisin. On kokeiltu sisäfileet, ulkofileet, lihaa kaikessa muodossa. Noin muuten en ole nirso, mutta liha ei minun mielestäni maistu hyvälle. Ikinä ei ole tehnyt mieli jotain liharuokaa.
Miten kukaan jaksaa enää laittaa näitä "tästä vegaanit vasta suivaantuu!" Alotuksia :DD musta tuntuu että vegaaneja ei kiinnosta oikee
T. Ei-vegaani