Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen miehen tulisi ainakin kerran elämässä olla ottavana osapuolena seksissä

mies31
05.05.2016 |

Se avartaisi mieltä naisten kokemuksille. Tyttöystäväni ehdotti tätä ja annoinkin hänen rakastella minua takamukseen tekopeniksellä. Tämän jälkeen ymmärrän paljon paremmin, jos hänellä ei välttämättä juuri jollain tietyllä hetkellä "tee mieli". Seksi antavana osapuolena onnistuu sormia napsauttamalla, ottavan täytyy valmistautua niin henkisesti kuin fyysisestikin ja olla oikeassa psyykkisessä tilassa.

mies31

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. 

N41

Vierailija
2/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole homo joka antaa vaan se joka ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on ihan hyvä idea jo senkin takia että voivat löytää seksuaalisuudestaan uusia puolia. Miehen g-pistehän on eturauhanen pepussa.

Vierailija
4/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu. En koskaan alistuisi naisen pantavaksi.

M25

Vierailija
5/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25

Miehen pantavana onkin paljon mukavampaa.

Vierailija
6/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Jep :D

HBO Oz (intro music) - YouTube

Vierailija
7/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Tuo olisi vielä iljettävämpää. En alistuisi KENENKÄÄN pantavaksi. Se on naisen rooli vikistä hiljaa kun mies tyydyttää tarpeensa häneen.

M25

Vierailija
8/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksin antaminen on huomattavan paljon vaativampi homma (googlaa kuinka monimutkainen fysiologinen tapahtuma erektio on) kuin vastaanottavana osapuolena lahnailu, johon ei vaadita kuin liukuvoidetta pahimmillaan. Tämän vuoksi monet prostituoidut voivat harrastaa seksiä kymmenien miesten kanssa vaikka joka päivä.

Vierailija
9/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Tuo olisi vielä iljettävämpää. En alistuisi KENENKÄÄN pantavaksi. Se on naisen rooli vikistä hiljaa kun mies tyydyttää tarpeensa häneen.

M25

Ai nyt se on vikistä hiljaa. Heh, viimeksi se oli uikuttaa. No ehkä sä joskus saat muiltakin kuin maksullisilta? Tosin aika iso ehkä.

En kyllä miehen kanssa alkaisi kun sellainen ei vain sytytä. Tuota nainen lelulla juttua voisin kokeilla. Ei sitä kokeilematta tiedä ja seksin suhteen olen erittäin antava. Usean kerran olen kuullut naiselta ettei jaksa enään, liian hellänä.

Vierailija
10/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies31 kirjoitti:

Se avartaisi mieltä poikien kokemuksille. Miesystäväni ehdotti tätä ja annoinkin hänen rakastella minua takamukseen peniksellä ja nyrkillä. Tämän jälkeen ymmärrän paljon paremmin, jos hänellä ei välttämättä juuri jollain tietyllä hetkellä "tee mieli". Seksi antavana osapuolena onnistuu sormia napsauttamalla, ottavan täytyy valmistautua niin henkisesti kuin fyysisestikin suolihuuhtelulla ja olla oikeassa psyykkisessä tilassa.

mies31

Vierailija
11/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tullut naisen ottamaksi. valkoiseen pukuun pukeutunut hoitaja laittoi lateksikäsineet käteen, käski laskea housuni ja sen jälkeen kävi anaalini kimppuun. hänen sormettamisensa oli niin taitavaa, että sain elämäni mahtavimman orgasmin.

Vierailija
12/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen pystyisi oikeasti kunnioittamaan miestään sträppäripanon jälkeen? Aika harva varmaan.

Vierailija
13/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25

Sovinisti.

Vierailija
14/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies31 kirjoitti:

Se avartaisi mieltä naisten kokemuksille. Tyttöystäväni ehdotti tätä ja annoinkin hänen rakastella minua takamukseen tekopeniksellä. Tämän jälkeen ymmärrän paljon paremmin, jos hänellä ei välttämättä juuri jollain tietyllä hetkellä "tee mieli". Seksi antavana osapuolena onnistuu sormia napsauttamalla, ottavan täytyy valmistautua niin henkisesti kuin fyysisestikin ja olla oikeassa psyykkisessä tilassa.

mies31

Eli impotenssia ja vammoja tai haluttomuutta (miehen) ei ole olemassa.

Nice brainfart, bro.

Vierailija
15/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos kyseessä olisi viehättävä ladyboy. m41

Vierailija
16/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Naiseni on yleensä se joka antaa kunnon kyytiä

Vierailija
17/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies31 kirjoitti:

mies31

Harvaa naista nussitaan aina perseeseen. Sitä paitsi tekopeniksellä nussiminen on täysin eri asia kuin oikealla.

Oikea penis on samaan aikaa kova ja pehmeä. Tekopenikset on joko kovia tai pehmeitä. Yleensä kovia jos niillä aikoo nussia.

Kyllä olen mies ja olen ollut ottavana osapuolena. 

Vierailija
18/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen pystyisi oikeasti kunnioittamaan miestään sträppäripanon jälkeen? Aika harva varmaan.

Olen tehnyt miehelleni näin useita kertoja, mikäs siinä kun toinen tykkää, kunnioitan häntä ihan yhtälailla kuin ennen näitä leikkejä. Vaatii suuren luottamuksen parisuhteeseen ennenkuin uskaltaa toiselle näistä asioista puhua.

Ja toisaalta, eikö se ole aivan se ja sama miten muut seksiä harrastaa?

Vierailija
19/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se 'ottava osapuoli' ole se joka ottaa,eli panee.Antava osapuoli on minun käsittääkseni kyllä se joka puolestaan antaa sen toisen panna,eli antautuu hänelle ja hänen tulolleen sisäänsä.Näin se kyllä nimitysten osalta,noin yleisesti ottaen,taidetaan enemmän  ymmärtää.

En kyllä ole koskaan kuullut puhuttavan naisesta 'ottavana puolena' yhdynnässä, enkä myöskään kuullut tai lukenut miehestä joka puhuisi jostain aktistaan naisen kanssa kertoen jonkun naisen sen aikana  'ottavan hänet'.

Ei tosin eka kerta, kun täällä av-palstalla tasoittuvat panemiset ja muut vastaavat käsitteet niin tasa-arvoisiksi ,että siinä unohdetaan jo koko sanankin merkitys.

Vierailija
20/22 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

Sovinisti.

On aivan luonnollista että mies panee ja nainen ottaa.

Sitä paitsi menee todella huonosti jos tarvitsee jotain leluja seksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan