Luokkakokous tv1
Puhuvat kiusaamastaan tytöstä, joka ei tahtonut osallistua luokkakokoukseen. Aika tyynesti vähättelee toi äijä sen kiusaamisen, ei vaikuta katuvan lainkaan.
Kommentit (27)
mun ex-luokkalaiset on nykyään täydellisiä... luusereita. Todellaki meen kokoukseen :DD
Vierailija kirjoitti:
Oli aika sokea kouluaikaiselle toiminnalleen tuo mies kyllä.. Ei pelkästään siihen kiusaamiseen liittyen vaan myös siihen "leikkiin" jota tekivät tytöille että kaatoivat opettajan pöydälle, nostivat jalat ilmaan ja huusivat äpyli poikii o.O Melko selvää häirintää mutta kuittasi vain ettei muista.
Ja kommentoi jonkun naisen tissejä siellä. Jäänyt yläasteelaisen tasolle.
Kävikö toi nainen tapaamassa sitä, joka ei halunnut tulla kokoukseen?
Pakko oli alkaa katsomaan tuota ohjelmaa Watsonista.
Aivan järkyttävä tuo silmälasipäinen mies!!!
Edelleen ylpeä siitä, että oli luokan kovis ja sattumalta unohtanut esim. sen tyttöjen kaadon opettajan pöydälle.
Todella ällöttävä mies!
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli alkaa katsomaan tuota ohjelmaa Watsonista.
Aivan järkyttävä tuo silmälasipäinen mies!!!
Edelleen ylpeä siitä, että oli luokan kovis ja sattumalta unohtanut esim. sen tyttöjen kaadon opettajan pöydälle.Todella ällöttävä mies!
Puhut vähän mutta asiaa.
Itse olin mukana ala-asteella porukassa, joka kiusasi yhtä tyttöä. Surettaa välillä ja miettinyt mitä hänelle kuuluu. Toivottavasti hyvää.
Porukka naureskeli tuon tissikommentille. Oliskohan älynnyt mitään, jos olisivat olleet kaikki hiljaa sen tissijutun jälkeen.
Oli aika sokea kouluaikaiselle toiminnalleen tuo mies kyllä.. Ei pelkästään siihen kiusaamiseen liittyen vaan myös siihen "leikkiin" jota tekivät tytöille että kaatoivat opettajan pöydälle, nostivat jalat ilmaan ja huusivat äpyli poikii o.O Melko selvää häirintää mutta kuittasi vain ettei muista.