Vahvat ihmiset muuttavat maailmaa, heikot kyselevät muilta lupaa
Tämä liittyy lähes kaikkeen mahdolliseen, mutta asia tuli mieleen kun eräs isonenäinen tuttu ei kerta kaikkiaan suostu millään häpeämään nenäänsä. Suurin osa ihmisistä olisi jatkuvasti huolissaan siitä mitä muuta ajattelevat hänen nenästään, mutta hän on tehnyt siitä tavaramerkin ja on ylpeä siitä. Ei se nenä nyt mikään aivan järjetön ole ja itse asiassa tämän tutun asenne ja vahva itseluottamus saa sen nenän näyttämäään ihan pätevältä.
Meillä kaikilla on joitain henkisiä tai fyysisiä "vikoja". Kaikkein typerintä on yrittää peitellä niitä ominaisuuksia. Monesti kun niitä oikein korostaa, ihmiset tajuavat että eihän ne edes ole pahoja juttuja. Monesti tarvitaan joku rohkea julkkis muuttamaan ihmisten käsityksiä ja mieltymyksiä. Kuka olisi arvannut 15 vuotta sitten, että jättiperse on 2000-luvulla muotia? Okei, typerää että joku tuommoinen on muotia, mutta esimerkkinä se toimii.
Miksei ihmiset kanna itseään ylpeydellä? Itse olen mies ja aika lyhyt semmoinen. Nuorempana olin turhautunut lyhyyteeni, mutta nykyään siitä on tullut jopa "juttuni". Ja olen kaiken lisäksi yli 10cm pidempi kuin Prince (oli, en tiedä hänen nykyistä pituuttaan). En haluaisi yhtään lisäsenttiä, koska ainoa syy niiden haluamiseen olisi laumasieluisuus ja minä mieluummin olen oma itseni riippumatta siitä olenko muotia tai kuinka monen naisen pöksyt kostuvat seurassani.
Nimenomaan!
+taisin nyt vähän ihastua suhun tässä samalla :D