satula orgasmi
Onko joku muukin nainen sattunut saamaan pyöräillessä orgasmin vai olenko yksin ko. Asian kanssa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En ole pyöräillessä saanu, mut hevolla ratsastaessani olen.
Ratsastaessa nuorena poikana olen saanut minäkin. Kulli ei vielä ollut miehen mitoissa ja keventämällä mentiin. Edessäni meni tyttö, johon olin ihastunut ja varsinkin hänen perseeseensä. Siinä sitten keventelin hänen perässään ja tulin. En muuten ole sellaista orgasmia enää myöhemmällä iällä ainakaan montaa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin pyöräilet😋 m49v
Ei varmaan enää missään, jos et huomannut niin 8 vuotta vanha keskustelu.
Selittää miksi varsinkin ratsastus on tyttöjen suosiossa jo ilman lapsesta saakka...
Nämä on näitä outoja ristiriitaisia seksitabuja.
Nuorena seurustelin yhden ratsastajatytön kanssa, ja oli tosi tiukka pillu, kauniit kasvot ja mallin mitoissa. Harmi, että se suhde päättyi.
Minäkin rakastuin ratsastajatyttöön jo skidinä. Jotenkin se ryhti ja kroppa teki valtavan vaikutuksen ja muistan jo vähän toisella kymmenellä lorvineeni tallilla tytön ratsastusta katsellen. Auttelin myös häntä hepan hoidossa, en pelkästään maleksinut siellä. Asiaa auttoi myös hänen kauniit kasvonsa, en ole nähnyt tähän päivään mennessä ketään niin kaunista ja huomaan, että deittaillessani olen mieltynyt samankaltaisiin kasvonpiirteisiin kuin hänellä oli. Palavat tunteeni eivät saaneet täyttä vastakaikua sillä emme koskaan edenneet seksiin asti mutta suudeltiin kyllä ja olin aivan kiimainen kyrbä kovana tytön vartaloa vasten ja tyttö hyväili sitä käsin housujen päältä ja alta. Oltiin vaan niin nuoria, ettei uskallettu ottaa sitä askelta. Lukioon mentiin eri teitä ja siinä sitten yhteys vähitellen katkesi. Tytön siinä vaiheessa jo aika vanha poni siirtyi myös toiseen talliin pois lähistöltäni.
En ole pyöräillessä saanu, mut hevolla ratsastaessani olen.