Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee creepy olo, kun Axl postailee jotain median ottamia kuvia oikeudesta instaansa. Muutama pikkutyttö sitten vielä kommentoi jotain oot kuuma. Jotenkin Axlin asenne tuntuu olevan edelleen kauhean uhriutunut ja hän tuntuu pitävän asiaa kuin isona vitsinä.

Hei kamoon! Koko juttu on iso ajojahti, ja täysin naurettava. Antakaa Axlin jo olla!

Ketkä kusipäät tätä totuutta alapeukuttavat?

Vierailija
22/34 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elääkö Axl jossain toisessa todellisuudessa kuin me muut? Jossain, jossa hänen elämänsä on kuin elokuva - myös oikeudenkäynti tuntuu olevan hänelle vain visuaalista matskua, jonka päätähtenä hän loistaa ja joka on tilaisuus esitellä kuinka hyvännäköinen hän on.

Onkohan hän psykoosissa tai rajatilapersoonallisuus?

Juuri näin! Käykääs katsomass miten jäbä on muokannut ja photoshopannut oikeuskuvansa mustavalkoisiksi saadaksen itselleen taas jotain myöhemmin tsekattavaa "matskua" - kas kun ei videoinut....http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/axl-smith-rikkoi-some-hilj…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevytkenkäiset yrittää sheimata kun huiskentelut lähti leviämään.

Hienoa kuitenkin että Axl on sanojensa ja tekemistensä takana SEISOVA mies :) 

Vierailija
24/34 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😎

Vierailija
25/34 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee huutokauppakeisarin seuraava kausi???

Vierailija
26/34 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevytkenkäiset yrittää sheimata kun huiskentelut lähti leviämään.

Hienoa kuitenkin että Axl on sanojensa ja tekemistensä takana SEISOVA mies :) 

=D

Vierailija
27/34 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl näyttää kuvssa ihan siltä, että hän on pahasti vieraantunut todellisuudesta!

Vierailija
28/34 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee creepy olo, kun Axl postailee jotain median ottamia kuvia oikeudesta instaansa. Muutama pikkutyttö sitten vielä kommentoi jotain oot kuuma. Jotenkin Axlin asenne tuntuu olevan edelleen kauhean uhriutunut ja hän tuntuu pitävän asiaa kuin isona vitsinä.

Hei kamoon! Koko juttu on iso ajojahti, ja täysin naurettava. Antakaa Axlin jo olla!

Ketkä kusipäät tätä totuutta alapeukuttavat?

Ja tuossa idiootit jatkavat samaa!

Vierailija
29/34 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvottava äijä ja toi ylimielisyys paistaa todella kauas.

Vierailija
30/34 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta nolouden alaporrasta voi olla? 

Tolla elkeellä oikeudenkäynnissä, missä ei olisi tarvinnut olla läsnä? Ei saakeli, miksi se ei ymmärrä tekemiään rikoksia?

Toisaalta kuka yllätty?

Moon kyselyiässä, enkä edes odota vastauksia. Harmi, että sai periksi matkustusluvan kanssa.

Tulevaisuudessa tuomiokin tullee olemaan lievennetty, koska media ja some.

Vierailija
31/34 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielest toi sen "rikos" ei edelleenkään oo mikää paha. Joku näpistys tai ylinopeus olis paljo pahempi. Toivottavasti ura ei lopu tähän.

Vierailija
32/34 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielest toi sen "rikos" ei edelleenkään oo mikää paha. Joku näpistys tai ylinopeus olis paljo pahempi. Toivottavasti ura ei lopu tähän.

Onneks sun mielipide ei kiinnosta ketään.

Vierailija
33/34 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks sun mielipide ei kiinnosta ketään.

Kyllä se minua kiinnostaa, koska se osoittaa, että joku täällä käyttää aivojaan (vihje: se et ole sinä).

Vierailija
34/34 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin voinut kirjoittaa hänen sivuilleen, nyt ne ei löydy haulla istassa. Linkillä pääsik muttA tulee teksti että ei vielä julkaisuja. Onko hän estänyt minut?

Varmaan siinä on syy, miksi suurin osa kommenteista on myönteisiä, kun estää kielteiset kommentoijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme