Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin taukosi joka sulla on ollut seksikertojen välissä ja oliko vaikeaa sitten sillä ekalla kerralla pitkän tauon jälkeen? Onko kellään teillä mennyt vuosia välissä?

Vierailija
04.05.2016 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotta ilman seksiä.

M26

Vierailija
2/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä muista, kai sitä joku 4 vuotta on ollut taukoa joskus. Ja nyt en muuten tarkkaan muista onko 2 vuotta vai enemmänkin.

En kyllä ymmärrä miten se olisi vaikeaa sitten taas, jos nyt ylipäänsä haluja on. Minä en enää kylläkään halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta. Olihan se jännää :)

Vierailija
4/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 years and counting... :-S

m40+

Vierailija
5/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 2 vuotta ollut pisin tauko. Ei ollut vaikeaa vaikka jännitin jonkin verran. Tämä tauon jälkeinen kumppani oli sellainen, josta todella välitin ja jota halusin, niin sujui hyvin. Nyt ollaankin sitten jo erottu ja tällä hetkellä viimeisimmästä seksikerrasta 2kk, katsotaan pääsenkö uuteen selibaattiennätykseen tällä kertaa...

Vierailija
6/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa, jos ei vaimon synnytyksen jälkeisiä aikoja lasketa. Ei ollut vaikeaa sen jälkeen, oikein kivaa oli. m.54v

Vierailija
7/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 vuotta ilman seksiä.

M26

väärin.

Vierailija
8/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meneillään juuri 9 vuotta kestänyt tauko, joka luultavasti on loppuelämän mittainen. Olen hyväksynyt sen, että olen vaan aseksuaali, enkä yritä enää pakottaa itseäni suhteisiin siksi kun muka kuuluisi.

Vierailija
9/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan avioliiton ja sitä seuranneen kauden aikana pisimmät tauot oli pari kertaa 6-9 kk. Sitten oli joitain vuosia seurustelua ja tapailua, mutta nyt viimeisimmistä seksikerrasta on kohta puolitoista vuotta. Mitään menekkiä miesmarkkinoilla ei sinä aikana ole ollut, ja en uskokaan että tulen enää ikinä harrastamaan seksiä. Jos nyt jostain joku mies ilmestyisikin, pelkkä ajatuskin seksistä tuntuu inhottavalta ja ällöttävältä enkä ole varma pystyisinkö siihen. Ei johdu pelkästään omasta itsetunnon romahtamisesta ja paikkojen rupsahtamisesta tänä aikana, vaan myös gynekologisesta sairaudesta jonka sain tänä aikana. Aiempien taukojen aikana ei ollut mitään henkisiä tai fyysisiä ongelmia.

Vierailija
10/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein vuosi. Veikkaan ettei seiso kun pitäisi sisään laittaa. Sen verran traumatisoiduin edellisestä parisuhteesta.

Vierailija
11/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta siitä on, olen nyt 24. Olen miettinyt asiaa, ja olisi todella vaikeaa aloittaa nyt taas seksielämä. Kaipaan kyllä seksiä sinänsä.

Vierailija
12/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta kämppäkaveruutta lapsen tähden. Ihmeesti sitä oli jopa kehittynyt siinä välissä. Halusin uutta miestä niin että kädetkin muuttuivat seksielimiksi.

Vierailija
13/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampiakin taukoja, kerran reilu kolme vuotta ja pari kertaa suunnilleen kaksi vuotta. Nyt "taukoa" takana taas jo 5kk ja todennäköisesti tämä jatkuukin loppuiän. Haluan oikean parisuhteen jossa on seksiä ja koska ainoastaan pelkkiä panosuhteita on tarjolla, niin valinta on sitä myöten selvä.

N39

Vierailija
14/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampiakin taukoja, kerran reilu kolme vuotta ja pari kertaa suunnilleen kaksi vuotta. Nyt "taukoa" takana taas jo 5kk ja todennäköisesti tämä jatkuukin loppuiän. Haluan oikean parisuhteen jossa on seksiä ja koska ainoastaan pelkkiä panosuhteita on tarjolla, niin valinta on sitä myöten selvä.

N39

Noi pelkät panosuhteet on perseestä.

N37

Vierailija
15/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut neljä vuotta. Avioliitossa olen. Saa kivittää. Mies ei osaa puhua, enkä mä enää jaksa. Ollaan kuin kämppikset. Olenkin pikkuhiljaa suunnitellut lähteväni tästä, lapsetkin omillaan.

Vierailija
16/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa puolitoista vuotta. Ensimmäisen seksikumppanin kanssa oli tuo eka tauko, jännitti, mutta oli kumminkin tuttu partneri. N. kuukausi sitten oli uusi mies puolentoista vuoden tauon jälkeen. Jännitti, muttei niin paljon kun oletin. Parin kerran jälkeen pystyin jo rentoutumaan kunnolla.

Vierailija
17/29 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin tauko n. 3 viikkoa. Ja olen ollut sekä parisuhteessa että sinkkuna..

N 21

Vierailija
18/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilut neljä vuotta. Avioliitossa olen. Saa kivittää. Mies ei osaa puhua, enkä mä enää jaksa. Ollaan kuin kämppikset. Olenkin pikkuhiljaa suunnitellut lähteväni tästä, lapsetkin omillaan.

Olisiko sinunkin miehellä huonoja kokemuksia puhumisesta?

t. toinen puhumaton

Vierailija
19/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin tauko avioliitossa on ollut jotain 10 viikkoa, viiden viikon ylityksiä aika usein. Itse menen jotenkin lukkoon viikon tauon jälkeen ja alan vältellä läheistyyttä ja kosketusta. Tauot ei todellakaan sovi minulle, kun taas vaimolle sopii, hänestä seksi on perempaa kun pihtailee ennen sitä.

t.mies

Vierailija
20/29 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisin tauko on ollut avioeron jälkeen, taisi mennä 6kk ilman.

Parisuhteessa pisin aika on ollut 2kk viimeisen raskauden yhteydessä kun lääkäri kielsi. Muuten 2 vkoa on jo katastrofi molemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi