Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan rohkeutta jättää mieheni?

Vierailija
04.05.2016 |

En jaksa enää. Alan olla jo kateellinen muiden parisuhteille. Enkä edes ole luonteeltani kateellisuuteen taipuvaa tyyppiä.

Mies pitkäaikaistyötön. Elää tuilla, eikä halua asua mun kanssa yhdessä. Mutta seurustella kyllä haluaa. Ärsyttää. Ansaitsen mielestäni parempaa. Olen niin paljon joustanut omista unelmista ja haluista, mutta en tiedä kauanko enää jaksan. Ei tämä suhde voi toimia enää pidemmän päälle, jos toinen haluaa asua koko loppuelämän vain erillään eikä halua töitä tehdä tai hankkia elantoonsa edes jotenkin. Vituttaa suorastaan jo nähdä onnellisia pariskuntia jotka elää sitä mun unelmaa. Normaalia elämää.

On yhteinen asunto, molemmilla duunipaikat, matkustelua. Ja sit oon mä jonka mies on tuollainen taiteellinen laiskimus ja omaa mielenterveyttään vaaliva yksilö.

Mun mielestä olisi reilua jos mies olisi kertonut suoraan nämä piirteet meidän tavatessamme 5 vuotta sitten. Olen vielä niin nuorikin, etten halua sinetöidä loppuelämäni kohtaloa tuommoiseen. Olen itsekin taiteellinen ja tykkään poiketa massasta. En halua lapsia ja niin edelleen. Mutta olen silti kunnianhimoinen, ahkera ja tarmokas tyyppi.
Mielestäni en vaadi liikoja. Jos yritän keskustella aiheesta niin minä kuulemma vain nalkutan.

Rakastan miestäni, mutta mistä saan rohkeutta jättää hänet? Pelkään myöskin etten löydä enää mistään samanlaista sielunkumppania.

Yksin jäämistä en pelkää. Pelkään vain, etten löydä sellaista miestä, jonka kanssa synkkaisi muuten näin hyvin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sielunkumppanisi" mielestä nalkutat, kun yrität keskustella tulevaisuudestanne? Uskon että löydät aika helpostikin jonkun joka on enemmän sielukumppanisi kuin tuo nykyisesi.

Vierailija
2/2 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap tuon tunteen. Katselin itse monta vuotta mun exää joka oli kaikenlisäksi luuseri. Hän ei saanut mitään järkevää tehtyä päivän aikana. Minä kävin töissä ja siivosin asuntoamme. En tiedä mit miehesi tekee päivät, mutta on raivostuttavaa palata kotiin töistä kun toinen vain nukkuu tai pelaa pleikkaa, eikä tee mitään!!! Meilläkin synkkasi muuten ja rakastan häntä vieläkin, mutta mun oli pakko erota. Tuommoinen syö toistakin pidemmän päälle. Jätin hänet raskain sydämin 3kk sitten, mutta päätös oli oikea. Suosittelen samaa sullekin. Sekoat muuten tai sitten vajoat itsekin tuohon paskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän