Onko miehen käytöksessä jotain epäilyttävää?
Mieheni tekee matkatyötä eli kulkee Suomea ympäri työn perässä. Nyt oli pyytänyt perjantaiksi vapaapäivän, niin saadaan perheen kesken pitkä viikonloppu. Tänä aamuna ilmoitti viestillä että on yöllä sairastunut vatsatautiin ja päivän aikana selvisi että ei tulekaan tänään kotiin vaan jää kakkosasunnolle. Ei ole halunnut jutella puhelimessa vaan on vedonnut siihen että on niin kipeä että ei pysty puhumaan. Kotimatka olisi kaksi tuntia ja mietin että voiko oikeasti olla niin kipeä.
Kommentit (11)
Kannattaa kertoa muualla yöpymisen ahdistavan sinua.
Tuollainen jossittelu tekee vain hulluksi.
En tiedä miehestäsi, mutta viimeksi, kun olin kunnon vatsataudissa, niin ei paljon tehnyt mieli jutustella puhelimessa. Maata vaan ja ravata vessassa. Molemmista päistä tuli miltei taukoomatta ja kuume vielä.
Ja lisään vielä, että joku 2 tunnin matkustus olisi ollut TUSKAA!
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä vaimo ja mene hoitamaan. Sillähän se selviää. Lapset vaikka mummolaan.
Olipa hyvä ajatus! Harmi että ei tullut aiemmin mieleen. En nyt enää saa lasta minnekään hoitoon mutta huomenna voisin kysyä anopilta. Tosin sinne pitää ajaa ihan vastakkaiseen suuntaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miehestäsi, mutta viimeksi, kun olin kunnon vatsataudissa, niin ei paljon tehnyt mieli jutustella puhelimessa. Maata vaan ja ravata vessassa. Molemmista päistä tuli miltei taukoomatta ja kuume vielä.
Ei ehkä jutustella, mutta kyllä nuo asiat mieluummin puhuisi puhelussa kuin vaikka tekstaria naputtaisi.
Lapsi mukaan, voitte ajaa sinne vaikka heti
Vierailija kirjoitti:
Lapsi mukaan, voitte ajaa sinne vaikka heti
No ei voida kun ei tosiaan tullut tuollainen ajatus edes mieleen ja olen juonut yhden saunaoluen. :D Ja en kyllä lasta sinne vie jos sitten onkin oikeasti oksutaudissa.
AP
Mikä sai sinut epäilemään? Onko mies jo aikaisemmin käyttäytynyt niin että on aihetta epäillä jotain?
Mies tuli pari tuntia sitten kotiin. Ei ole enää yhtään kipeä. Olisikohan voinut olla ruokamyrkytys?
AP
Ole hyvä vaimo ja mene hoitamaan. Sillähän se selviää. Lapset vaikka mummolaan.