Tunnusta rakkautesi tai ihastuksesi tänne
Vastaavat ketjut on pilattu ihme jankkaamisella. Pysytään itse asiassa: positiivisia tunnustuksia tänne ihailun kohteelle.
Kommentit (29)
Veera on niin ikävä sua mut huomenna sut taas nään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas noloja viestejä. Kaikki luulee että viestit on osoitettu "juuri minulle" ×D
Sitä minäkin. Kuinkahan moni ryntää huomenna työpaikkaihastuksen huoneeseen ja tunnustaa rakkautensa näiden viestien rohkaisemana.
Sehän on just parasta.
Ketjun pilaajat saapuivat siis tännekin vastailemaan vai voisiko kyseessä olla vain yksi vainoharhainen ääliö joka vastailee kaikille harhoissaan?
Pieru, mahdatko muistaa? Meillä oli tosi kuuma yö viime lauantaina peittoni alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas noloja viestejä. Kaikki luulee että viestit on osoitettu "juuri minulle" ×D
Sitä minäkin. Kuinkahan moni ryntää huomenna työpaikkaihastuksen huoneeseen ja tunnustaa rakkautensa näiden viestien rohkaisemana.
Sehän on just parasta.
Miksi? Kenen kannalta?
Mulla on jo nyt sua niin ikävä, ihana työkaverini <3! Mitenköhän selviän koko loppuviikon näkemättä sua..