Saan mielihyvää kun näen kuinka paljon 3-kymppisiä sinkkunaisia Suomessa on
Te naiset ette kiinnittäneet minuun mitään huomiota sillon nuorena, kun olin se hiljainen ja ujo, opiskeluun keskittyvä "nörtti". Jahtasitte niitä atleettisia alffoja ja hyppäsitte kullilta toiselle. Nyt kun minä kelpaisin fiksuna ja hyväpalkkaisena turvalliseksi mieheksi/perheen elättäjäksi, sanon EI. Veitte multa mun 2-kymppiset vuodet torjumalla ja jättämättä huomiotta minunlaiset miehet. Nyt minä vien teiltä teidän 3-kymppiset vuodet. Hahhaha!! Saan niin paljon mielihyvää kun torjun 3-kymppisen naisen joka on "valmis asettumaan aloilleen" . Se on sanomattakin selvää että en olisi kelvannut näille vielä kymmenen vuotta sitten!
M35
Kommentit (16)
Ok. Mitäs sitte? Puoliso pitää napata nuorena, silloin selvästi viedään parhaat päältä. Et siis kuulunut parhaisiin.
Kostat siis itsellesi, etkä pariudu ollenkaan? Alkaa olla jo vähän kiire, jos meinaat vielä perhettä perustaa, sitäpaitsi et ole kovin uskottava varmaan urallasikaan ilman sitä perhettä varsinkaan tulevaisuudessa. Näin se vaan on, valitettavasti.
Kuka nainen nyt mitään suomijunttia haluaa? Ei tarvitse mennä kuin Ruotsiin niin tarjonta paranee huomattavasti.
M35 kirjoitti:
Te naiset ette kiinnittäneet minuun mitään huomiota sillon nuorena, kun olin se hiljainen ja ujo, opiskeluun keskittyvä "nörtti". Jahtasitte niitä atleettisia alffoja ja hyppäsitte kullilta toiselle. Nyt kun minä kelpaisin fiksuna ja hyväpalkkaisena turvalliseksi mieheksi/perheen elättäjäksi, sanon EI. Veitte multa mun 2-kymppiset vuodet torjumalla ja jättämättä huomiotta minunlaiset miehet. Nyt minä vien teiltä teidän 3-kymppiset vuodet. Hahhaha!! Saan niin paljon mielihyvää kun torjun 3-kymppisen naisen joka on "valmis asettumaan aloilleen" . Se on sanomattakin selvää että en olisi kelvannut näille vielä kymmenen vuotta sitten!
M35
Tämä on hyvä tapa toimia! Itsekin noudatan sitä!
M35 kirjoitti:
Jahtasitte niitä atleettisia alffoja ja hyppäsitte kullilta toiselle. Nyt kun minä kelpaisin fiksuna
Tässä on nyt jokin ristiriita.
Ei kaikki naiset Juokse urheilijoiden perässä.itsekin Olin nuorena ujo ja rauhallinen enkä uskaltanut oikein jutella vieraille tytöille.nykyään kyllä pystyy juttelemaan kenen kanssa vaan
Parisuhdemarkkinat ovat dynaaminen pelikenttä. Naisten merkittävin resurssi eli kauneus laskee vanhetessa nopeasti. Toisaalta nuorten miesten kropan ikääntyessä tilalle tulee joillain valtaa ja varallisuutta. Ne ovat naisia kiinnostavia resursseja. Molemmille sukupuolille on haaste löytää optimitilanne eri ikäkausina. Parisuhteiden markkina-arvoteoria antaa koruttoman, mutta selkeän ja loogisen vastauksen moniin ihmeellisiltäkin tuntuviin ihmissuhdekuvioihin.
Hyi mikä katkera iljetys! Huh, onneksi torjut, niin saavat onnekkaat löytää parempaa seuraa. Ihan sama mikä palkka/asema miehellä on, kun on tuollainen kaunataakka kannettavana ei elämä voi koskaan olla kovin laadukasta tuollaisen kanssa.
t. 30v, noin kymmenisen vuotta aviossa saman miehen kanssa ollut
Tällaista on siis katkeran lassukan elämän kaari. Eipä ole kummoinen. Sääliksi käy.
Sain kaksikymppisenä sen alfani ja tässä ollaan, perhe on ja hyvä ura molemmilla, kauniita ja rohkeita ollaan edelleen. Eikä ne minun sinkkukaveritkaan ole sinun kaltaisiasi halunneet, ovat saaneet ne sitoutumiskammoisimmat alfat asettumaan. Niin se alkaa miestäkin kiinnostaa 30v jälkipyykin jälkeen se perhe.
Mukavankatkeraa loppuelämää vaan :)
Kuvasi pariutumisesta on tuollainen, koska sinä itse huomaat vain kaikkein kauneimmat naiset, jotka juoksevat tasoisiensa urheilijoiden perässä. Tavalliset seinäruusut eivät ole sinulle naisia. Sinkkuina hekin olivat nuorempina.