Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, missä iässä tiesitte haluavanne joskus lapsia?

Vierailija
03.05.2016 |

Vai oletteko kenties aina tienneet että haluatte/ette halua?
Haluaisin tietää onko toivoa, että poikaystävän mielipide muuttuu lasten suhteen :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vielä halua lapsia.

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
2/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-11v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan aina alitajunnassa oli, että haluan perheen perustaa.

En kuitenkaan miettinyt lasten hankkimista ennenkuin tyttöystäväni kertoi parhaan kaverinsa saavan vauvan. Siitä meni pari vuotta kunnes meilläkin oli kolmas perheenjäsen.

Vierailija
4/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 vuotiaana.

Vierailija
5/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään teini-iässä. Tosin silloin en sitä pitänyt niin ajankohtaisena, mutta selkeä tulevaisuuden visio se oli.

Vierailija
6/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana päätyi lopulliseen päätökseen asiassa.

Vierailija
7/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä ollenkaan. 20-vuotiaana ajattelin, että en halua lapsia ja nyt 26-vuotiaana se tunne on oikeastaan mennyt vain vahvempaan suuntaan. En toki sano, etteikö mieli voisi muuttua, mutta kyllä siihen melko pienet todennäköisyydet on. Naiselle sanoisin, että tällä hetkellä en halua lapsia ja että mieleni voi toki muuttua, mutta todennäköisyys sille, etten halua lapsia myöhemminkään, on suuri ja että jos hän itse haluaa lapsia, hänen ei kannata laskea sen varaan, että mieleni muuttuisi. Jos noin sanon, niin mielestäni en tuollaisessa vastauksessa ole ainakaan pimittänyt naiselta yhtään mitään ja hän voisi itse tehdä valintansa suhteen jatkosta.

Vierailija
8/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuin. Mun mies on minua nuorempi, 28-vuotias, minä olen 32-vuotias... ja olen vela. Asia on tietenkin käyty läpi viisivuotisen suhteen aikana ja mies on ollut aikalailla välinpitämätön, sanoo ettei asia ole kovin merkityksellinen, eikä haittaa vaikka jäisikin lapset tekemättä. Mutta vielähän se ehtii mielensä muuttaa ja saada kunnon vauvakuumeen :/ Toisaalta ihan harmittaa kuinka hyvä isäehdokas siinä meneekään hukkaan, mutta en sentään sen takia itseäni äidinrooliin ahtaisi. Tämä asia on hiertänyt kaikki nämä vuodet. Toisaalta olisi paljon pahempi tilanne jos haluaisin itse vauvan ja odottaisin vain toiveikkaana miehen muuttavan mielensä.

Vierailija
9/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan varsinaisesti halunnut lapsia. Joskus 27-vuotiaana ymmärsin, etten tule koskaan hankkimaan lapsia.

Vierailija
10/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä sen olen "tiennyt" aina, että haluan. Tai no, voiko puhua varsinaisesta haluamisesta... minusta vaan on tuntunut, että joskus sitten minulla on oma lapsi. 

En tosin miettinyt asiaa aktiivisesti ennen kuin se tuli ajankohtaiseksi. 

Vierailija
11/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja mua ärsyttää se että haluaisin yhteisen lapsen yhden miehen kanssa, mutta taistelen asiaa vastaan. Koska syynä se, se ja se.

Vierailija
12/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut kuulemma ajatellut koko asiaa ennen kuin tapasi mut, vaikka oli ollut pitkässä suhteessa aiemminkin. Kuukausi seurustelun alkamisesta puhuttiin asiasta ekan kerran, mutta yrittämään alettiin vasta nelisen vuotta myöhemmin. Tuli isäksi 32-vuotiaana.

Vierailija
13/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vaimo ilmoitti haluavansa lapsen. Ei vaan. En halunnut enkä hankkinut.

Vierailija
14/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista, jotka ei tosin tuonut paljoa mielenrauhaa :D Monilla vaikuttaa olleen lopullinen mielipide tai jotain sen suuntaista niin aikaisin, saattaa olla että turhaan elättelen toiveita.

Ap

Vierailija
15/22 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja mua ärsyttää se että haluaisin yhteisen lapsen yhden miehen kanssa, mutta taistelen asiaa vastaan. Koska syynä se, se ja se.

Ja se että jos me tehtäisiin lapsi, niin meillä ei olisi välttämättä riittävästi aikaa elää elää ns. ihastumisvaihetta.

Vierailija
16/22 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan varsinaisesti halunnut lapsia. Joskus 27-vuotiaana ymmärsin, etten tule koskaan hankkimaan lapsia.

Tarkennetaan tätä vastausta sen verran, että oletin kyllä nuorempana hankkivani lapsia "sitten joskus" ja luin jopa joitakin kasvatusoppaita lukioikäisenä, mutta en tuntunut halua vanhemmaksi enkä tietenkään ymmärtänyt ollenkaan, mitä lapsen hankkiminen käytännössä merkitsisi. Kun sitten ensimmäiset kaverit alkoivat oikeasti hankkia lapsia ja asia tuli jotenkin ajankohtaiseksi, oli aika helppo todeta, etten todellakaan halua itselleni tuollaista, kun vaihtoehtona on vapaaehtoinen lapsettomuus.

Vierailija
17/22 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miks mä en koskaan onnistu törmäämään teihin vela-miehiin!!! Missä te luuraatte. Aina vain niihin, jotka haluavat lapsia - itse en ole koskaan halunnut.

Vierailija
18/22 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä aina ollut sellainen fiilis, että perheen on halunnut joskus perustaa. Parinvalinta sitten hieman ohjasi sitä, kun joutui hoitojen kautta hakemaan lapsia, että aikatauluja ei nyt niin tarkasti voinut ajoittaa.

Vierailija
19/22 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miks mä en koskaan onnistu törmäämään teihin vela-miehiin!!! Missä te luuraatte. Aina vain niihin, jotka haluavat lapsia - itse en ole koskaan halunnut.

Turussa.

Vierailija
20/22 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tiesi jo teininä, että haluaa ehdottomasti lapsia, mutta oli valmis tekemään niitä vasta 30+ iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi