Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittako Msm jauhe (rikki) maksaa?

Vierailija
03.05.2016 |

Ostin heräteostoksena työkaverin suosituksesta tällaista "ihmejauhetta", jonka pitäisi siis edistää hiusten kasvua, ihon ja nivelten hyvinvointia jne. Minulla nivelreuma diagnoosi, johon maksaa rasittava lääkitys ja nyt pähkäilen uskallanko syödä Msm jauhetta. Toki tiedustelen asiasta vielä reumalääkäriltä, mutta kuulisin silti mielelläni muiden kokemuksista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää olis ainakin käyttää MSM:n puhdasta laatua, eli opti-MSM:ää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin iHerbistä kilon opti-MSM jauhetta, maksoi jotain alle 25 euroa ja laskisin että riittää vuodeksi. Jos ostaa suomesta niin on tietysti tosi paljon kalliimpaa. Maistuu kuulemma kitkerältä ensin, en itse maistanut mitään kun olin käyttänyt MSM-tabletteja ennen kuin vaihdoin jauheeseen. On niin mautonta että laitan vain jauhetta käyttämääni vesilasiin ja juon, ei tarvitse erikseen kikkailla millään mehuun sekoittamisella eikä tule edes enempää tiskiä. Auttaa mulla ainakin kipeään polveen, ja säärikarvat kasvaa valitettavasti nopeammin. Hiukset kasvaa yhtä hitaasti kuin aina, mutta kynnet on tosi vahvat, mikä voi johtua myös biotiinista ja sinkistä. 

Vierailija
4/6 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut ainakaan kuukkeliosumia MSM:n toksisuudesta. Onhan maita, joissa maaperä on hyvin rikkipitoista, minkä on todettu tuottavan terveyshyötyjä, ei maksavaivoja.

Totesin myös saman että MSM maistui todella kamalalta aluksi ja sekoitin sitä greippimehuun, mutta nykyään syön sen niin, että laitan annoksen kielenkärjelle, joka ei aisti makua ja juon vettä päälle.

Vierailija
5/6 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelklubin sivuilla joku reumaatikko ainakin kirjoittaa, että lääkäri kieltänyt msm:n käytön. Saattaa tietenkin olla, että osa lääkäreistä kieltää varmuuden vuoksi

Vierailija
6/6 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että rasittaa maksaa, mutta voi voimistaa lääkkeiden vaikutusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme