Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko postikortteja käyttää lasinalusina tai hiirialustana?

03.05.2016 |

Olen saanut paljon postikortteja ympäri maailman... haluaisin säilyttää niitä esillä, mutta jääkaapin oveen ei mahdu...
Keksin, että käyttäisin niitä lasinalusina ja optisen hiiren alla. Muistorikkaita kuvia, ja samaan aikaan hyötykäytössä! :)
Mutta voiko näin tehdä, vai tarttuuko muste tai kynän jälki pöytään/maalattuun pintaan? Osaako joku sanoa?

Tai onko kenelläkään vinkkejä persoonallisiin lasinalusiin? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistähän saa upeita lasinalusia. Parempia, jos viittii vaikka kontaktimuovia tms. laittaa yli ja ali. Varmuudeksi, että säilyvät, jos nestettä läikkyy. Laminointi voisi olla kätevämpi ja helpompi(jos omistaa koneen tai lähipiirissä on lainata).

Itse olen kankaisia lasinalusia tehnyt. Esim lasten pieniksi jääneistä vaatteista, yhdetkin (6 kpl) ovat lapsen vanhasta punaisesta farkkumekosta. Vastaavalla kaavalla on servettejä, lautasliinoja, tabletteja, nenäliinojakin.. Pöytäliinoja unohtamatta! Sitä, kun pikkusen innostuu toisinaan. :D

Hiirimatosta en osaa sanoa.. itse en ole optisenkaan hiiren alla käyttänyt vuosiin hiirimattoa ollenkaan. Tässä vaan surutta pöydällä lasetan.

Meillä on vieläkin joulukortit kylmäkaapin ovessa, kun en raaski ottaa pois. Vinkki laitettu korvan taakse. Kiitos. :)

2/4 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälystä postikortit kontaktimuovilla tai laminoi ne. Kestävät sitten pikku pyyhkäisynkin jos tulee juomasta tahroja. Ja hommaa vaikka joku nätti servettiteline, jossa säilytät niitä käyttöjen välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka kirjoitti:

Niistähän saa upeita lasinalusia. Parempia, jos viittii vaikka kontaktimuovia tms. laittaa yli ja ali. Varmuudeksi, että säilyvät, jos nestettä läikkyy. Laminointi voisi olla kätevämpi ja helpompi(jos omistaa koneen tai lähipiirissä on lainata).

Great minds think alike... 😆😃

4/4 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti näistä vinkeistä! Täytyy päällystää jollain, niin kuvat ja tekstit säilyvät. :)

Ikeasta meinasin ostaa lautasliinatelineen näitä varten. Kaunis ja tulee käyttöönkin, harvemmin kun sitä varsinaisia lautasliinoja pöydällä pyörittää... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan