Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttääkö teidän miehet teille valokuvia reissuiltaan/juhlistaan?

Vierailija
02.05.2016 |

Esimerkiksi työpaikan pippaloista tms.? Mun mies ei näytä. Pitäisittekö outona? Vai ovatko nuo kuvat ns. yksityisiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti näyttää! Jutellaan muutenkin kaikesta, ja ilman muuta näytetään kuvia, jos sellaisia on ottanut. Omituista minusta olisi, jos ne olisi jotenkin salaisia.

Vierailija
2/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin vain kerran, kun hän mainitsi, että sai hauskoja kuvia edellisen illan juhlista, muttei halunnut näyttää niitä minulle. En sitten kysellyt enempää, mutta jäi vähän kaivelemaan, kun niistä piti mainita, muttei niitä voinut kuitenkaan näyttää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas näyttää vähän liiaksikin kuvia (esim. viime kesäisistä kaverinsa polttareista näytetyissä kuvissa oli sulho ja vieraat aatamin asussa loppupäästä otoksia - olisin voinut jättää väliin)... Ehkä miehes halus säästää sut joltain tällasilta kuvilta?

Vierailija
4/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni nämä juhlat olivat ihan siistit sisäjuhlat ja työkaverit suurimmaksi osaksi naisia. En usko, että alasti olivat. Ap

Vierailija
5/14 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ja kertoo seikkaperäisesti mitä kukakin teki ja miten ilta meni.

N45

Vierailija
6/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näyttää ja kertoo mitä kaikkea hullua on tapahtunut:) Viimeksi viimeviikolta katseltiin eilen kuvia:D Monesti myös - jos on todella hieno tilaisuus - lähettää illan mittaan kuvia esim herkuista. Ruokahulluja kun ollaan.

7/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olla tajuttu, että työpaikan pippaloissa pitää ottaa kuvia. Työmatkoilta ollaan joitain kuvia otettu, jos on ollut aikaa kohdemaan nähtävyyksiä kiertää edes vähän. Harvemmin tosin tähänkään on mahdollisuutta hektisen aikataulun puitteissa.

Vierailija
8/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä miettinyt asiaa.

Vierailija
9/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä pahemmin näytä. En myöskään pahemmin puhu tekemisistäni. Miksikö? Siksi, että ne eivät kiinnosta naista yhtään. Minun tuttavani, kiinnostuksen aiheeni yms. ovat ilmeisesti aivan turhia. Ainoastaan ne jutut, jotka naista kiinnostavat ilmeisesti merkkaavat mitään.

Vierailija
10/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää, ihan kyllästymiseen saakka..

Vierailija
11/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pippalot ei ole sellaisia paikkoja missä minun mieheni ottaisi valokuvia. Ei sitä niissä kiinnosta käydäkään.

Vierailija
12/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalta saatan ottaa kuvia, mutta jostain työpaikan bileistä en. Näytän vaimollekin ehkä, jos olen ottanut jotain ja muistan näyttää. Ei muakaan juuri kiinnosta katsoa muiden kuvia, joten en kovin hanakasti niitä näytäkään.

Vierailija
13/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niissä on minulle tuttuja ihmisiä ja jotenkin erityisen hauskoja. Eli siis ehkä yhden kuvan per illanistujaiset. Tuskin ottaa erityisen paljon niissä muutenkaan kuvia.

Vierailija
14/14 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni nämä juhlat olivat ihan siistit sisäjuhlat ja työkaverit suurimmaksi osaksi naisia. En usko, että alasti olivat. Ap

Ei, ne olivat epäsiistit sisäkkäinjuhlat. Tottakai naiset olivat alasti.