Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko elämä helpompaa pulleana ja tavallisen näköisenä?

Vierailija
02.05.2016 |

Olen jo 35v ja vasta nyt alan epäillä, että naiset vierastavat hyvännäköisiä ja hoikkia naisia, joita eivät tunne. Miten muuten voi selittää ihmisten tympeyden, esim. monet naapurit eivät halua tervehtiä eikä tutustua, ovat muka kuin eivät huomaisikaan kun kävelevät ohi jne.. Tuntuu että minun täytyy olla triplasti tavallista sydämellisempi ja hauskempi ja aidompi kuin muiden, jotta minut hyväksytään "hyväksi tyypiksi". Ne joihin olen saanut tutustua ovat yleensä minusta pitäneet jne , joten en usko luonteessani olevan vikaa. Tuntuu että naiset suhtautuvat varautuneesti :(?! Enkä todellakaan ole kiinnostunut toisten miehistä, olen onnellisesti naimisissa menestyvän ja mukavan miehen kanssa. Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mulla oli hoikka ja muodokas kroppa ja naiset oli veemäisiä. Lihoin kymmenen kiloa eikä kohtelu ole nyt yhtään sen parempaa. Ehkä mulla on sitten vaan liian kauniit kasvot tai jotain. Ehheh.

Vierailija
2/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä haluaisikaan tutustua kateellisiin ihmisiin. Ovat usein kateellisia sellaisistakin asioista, että joku on saavuttanut jotain mitä hekin voisivat, mutta eivät ole vain viitsineet.. Mitättömän pienistäkin jutuista, huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina jännä, miten jotkut ihmiset tulkitsevat toisten käytöstä. Miksi syy olisi juuri ulkonäkösi? Voi kai siihen olla miljoona muutakin syytä. Tuntemani hoikat ja kauniit naiset ovat kaikki pidettyjä. Ketään en tunne, jota ulkonäön vuoksi syrjitään. Yksi kaunis nainen on sellainen, jonka kanssa en luontevasti osaa olla, mutta se johtuu siitä, että olemme hyvin erilaisia ihmisiä, ja minua ärsyttää jotkut hänen piirteensä. Ja varmaan häntä minun.

Vierailija
4/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Nätti nainen on toiselle naiselle uhka, ja aina pitää kyräillä yrittääkö se viedä oman miehen. Ja vaikka minulla on ystäviäkin,  hekin laukovat välillä ilkeyksiä koska ovat niin kateellisia ja epävarmoja. Varsinkin jos miehensä ovat mukana porukassa. Lisäksi kaikki tuntuvat olettavan että elämä on nätille naiselle automaattisesti helpompaa kuin muille.

Vierailija
5/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mulla oli hoikka ja muodokas kroppa ja naiset oli veemäisiä. Lihoin kymmenen kiloa eikä kohtelu ole nyt yhtään sen parempaa. Ehkä mulla on sitten vaan liian kauniit kasvot tai jotain. Ehheh.

Tai sitten ne ihmiset vaan olivat veemäisiä, eikä asia liittynyt ulkonäköösi lainkaan.

Vierailija
6/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se tuo vainoharhainen prinsessakompleksi?

Vierailija
7/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne ihmiset vaan olivat veemäisiä, eikä asia liittynyt ulkonäköösi lainkaan.

No shit, sherlock.

Vierailija
8/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, itse taas olen kasvoiltani ihan ok näköinen ja ylipainoinen, ihmiset kohtelevat kuin minua ei olisi olemassakaan, niin miehet kuin naisetkin ovat tympeitä minua kohtaan. Väitänpä että kauniita ihmisiä kohdellaan noin keskimäärin paremmin kuin meitä vähemmän viehättäviä.

Vierailija
9/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen..en ole omasta mielestäni tällä hetkellä edes kovin kaunis koska kärsin iho ongelmista.olen kuitenkin huomattavasti muita naisellisempi ja omaan kauniit piirteet sekä hoikan vartalon.herätän huomiota usein ja koen että suhteita naisiin on vaikea muodostaa.miehet lähestyy vain harvoin mutta johtuu varmaan olemuksestani sillä minulle on sanottu että vaikutun koppavalta.osa kuvaa minua ystävälliseksi ja hyvätapaiseksi.harvat naapurit tervehtii niinkuin sinäkin mainitsit. Joudun tekemään kamalasti töitä jotta minut otetaan tosissaan ja usein minua vähätellään ja syrjitään minkä takia en kauheasti meinaa jaksaa panostaa sosiaalisiin suhteisiin.pidänkin siitä että kaverini ovat minua kauniimpia niin ei ole pelkoa että he jotenkin kadehtisivat.

Vierailija
10/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 35v ja vasta nyt alan epäillä, että naiset vierastavat hyvännäköisiä ja hoikkia naisia, joita eivät tunne. Miten muuten voi selittää ihmisten tympeyden, esim. monet naapurit eivät halua tervehtiä eikä tutustua, ovat muka kuin eivät huomaisikaan kun kävelevät ohi jne.. Tuntuu että minun täytyy olla triplasti tavallista sydämellisempi ja hauskempi ja aidompi kuin muiden, jotta minut hyväksytään "hyväksi tyypiksi". Ne joihin olen saanut tutustua ovat yleensä minusta pitäneet jne , joten en usko luonteessani olevan vikaa. Tuntuu että naiset suhtautuvat varautuneesti :(?! Enkä todellakaan ole kiinnostunut toisten miehistä, olen onnellisesti naimisissa menestyvän ja mukavan miehen kanssa. Onko muut huomanneet samaa?

Ja asut jossain sellaisessa maassa, missä naapureihin yleensäkään halutaan tutustua? 

Vierailija
11/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin yksi pienempi ja pulleampi nainen kertonut suoraan vierastaneensa minua aluksi koska olin pitkä, hoikka ja kaunis. Kuulemma oli huolissaan ajattelenko minä hänen ulkonäöstään jotain pahaa (en ajatellut). Kun tutustuimme niin meistä tuli kaverit.

Terv. nyt jo keski-ikäinen täti ja edelleen hoikka, mutta nuorena myöskin kaunis.

Vierailija
12/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on alkanut tuntua siltä, että iso osa ihmisistä yksinkertaisesti on kusipäitä. Ihan sama oletko kaunis vai ruma, lihava vai laiha, kohtelu on kylmää. Katsokaa nyt tätäkin palstaa, paskaa tulee niskaan ihan kaikesta ja ihan kaikille koko ajan.

Vierailija
13/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja miehen kaverin vaimo oli takanapäin sanonut että hänellä oli epämukava olo seurassani, koska piti minua itseään kauniimpana. Hän oli kylläkin mukava minulle.

11

Vierailija
14/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla, että ihmiset vain ovat keskimäärin aika epäsosiaalisia / vittumaisia kaikille tuntemattomille?

Vierailija
15/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee vastaan työpaikalla tai rappukäytävässä, niin tervehdin.

Tervehtiminen on kohteliasta ja hyvin käyttäytyvät ihmiset tervehtivät.

Eipä ole tullut pieneen mieleenkään, että miettisin vastaantulijan ulkonäköä siinä tilanteessa. 

Vierailija
16/17 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, elämä on hankalampaa rumana. Oli kyse sitten naapurista, työnantajasta tai vaikkapa tuomarista, kaikki kohtelee kauniimpaa paremmin. 

Vierailija
17/17 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up