Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku auttaa..?

22.02.2006 |

Heipsan!

Nimittäin nyt kp 19/24-29 ja toissapäivänä nippailua,menkkajomotusta ja vihlontaa oikeella puolella. Ovis oli viime pe, kp 14 ja oviksen kyllä tunnistan. Lauantaina oli nännit kipeet ;kipeytyy aina oviksesta.

Noh,eilen pupuilun jälkeen,_ei sen aikana_,alamahaan sattu ihan tajuttomasti yhtäjaksoisesti n. 15 min. Kipu tuntui oikealla puolella kohdun seutuvilla ja se oli samanlaista kuin jos on ihan järkyttävän kova pissahätä!? Mutta kun pissalle selvisin,ei mitään kipua silloin kuitenkaan ollut.

Kun mieheltä tuli, sen jälkeen alkoi kipuilu... Ei ollu mitään akrobatiaa,siis ihan peruspupuilua että kipu ei ainakaan johdu mistään asennosta tms.Mä en voinu nousta sängystä kunnolla saati istuu,kävellä,seisoa,maata tai olla mitenkäänpäin. En voinu suoristautua. Koskaan aiemmin ei oo ollu tommosta. Mä jo luulin että nyt joutuu päivystykseen lähteen..

Niin ja naama kukkii ku mikäki..:/

Voisko alapää/kohtu tai jotain " reagoida" pupuiluun jos on jo raskautunut? :)

Tai endohan se vaan....:' (

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan osaa arvailla mistä tuommonen kipu yhdynnän jälkeen voisi johtua?!

Vierailija
2/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli syksyllä -04. Kipu alkoi aivan yhtäkkiä, enkä voinut liikkua enkä olla missään asennossa. Sitä kesti mulla melkein puoli tuntia. Siinä kierrossa raskauduin, ja kipu oli sopivasti mahdollisen kiinnittymisen aikaan. Kiinnittyminenhän tapahtuu n. 4-7vrk hedelmöittymisestä ja sullakin se vois juuri ja juuri olla mahdollista ;)

Tosin yleensähän sanotaan ettei kiinnittymistä voi tuntea, mutta... en mä keksinyt sille kivulle muutakaan selitystä :)

Toivotaan että se kuitenkin sulla(kin) merkitsis jotain hyvää ;)

Emppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Emppu ja -Mittumaari- vastauksistanne. Myönnettäköön, että just tommosia vastauksia toivoinkin :) Noh,peukut ja varpaat pystyyn ja kädet kyynärpäitä myöten ristiin,että nyt se on tapahtunut mitä 3 vuotta olen odottanut.. :)

Sorry,jos nimimerkit meni väärin..

Vierailija
4/4 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyin tosi paljon, että jotain repesi jossain. Mutta kipu meni ohi kuitenkin sen noin 15min jälkeen.