Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mielipiteitä.Olin täysin vailla itsetuntoa, masentunut, itsemurhakandidaatti suoraan sanoen ennenkuin tapasin mieheni

Vierailija
02.05.2016 |

Mulla raju koulukiusaustausta, vielä rajumpi kotitausta. Päihdeongelmaa, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Pari suhdetta ennen nykyistä miestäni, joissa olin pelkkä reikä; tein mitä vain jotta mies olisi hyväksynyt mut, tai rakastanut. Suhteet loppui siihen että mies löysi toisen, minä itkin ja viiltelin itseäni.
Nykyisen kanssa on toista. Löysin hänet nettipalstalta, ja kerroin heti alkuun (jonkun "viisaan" neuvo) kaikki vikani ja rikkinäisyyteni, hän ymmärsi ja kuunteli, ollaan tavattu nyt puolisen vuotta noin kerta kuussa välimatkan tähden, en ole rakastunut mutta pidän hänestä, hän sanoo että voisi kuvitella perustavansa perheen kanssani.
Miltä tämä kuulostaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole rakastunut, niin ole sitten vain ystävä.

Vierailija
2/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan onnellisuutesi ei rakennu miehen huomion tai mahdollisen parisuhteen varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet löytänyt hyvän miehen. Tärkeää on olla itselle rehellinen siinä, ettet voi olla miehen kanssa siksi, että hän haluaa olla kanssasi. Sinun täytyy haluta sitä myös. Anna itsellesi ja teille aikaa, sitten omat ajatuksesi myös selkenevät.

Vierailija
4/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies voi havaita tehneensä virheen, kun teille syntyy lapsia ja sinä masennut.

Vierailija
5/5 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain lassukalta. Ehdottomasti sinunkin tulee vaatia rikasta ja komeaa alfamiestä, koska olet naisena ansainnut vain kaikkein parhaimman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän