Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa upean näköinen 4-kymppinen nainen vastaan, kun kävelin kotiin hammashoitajalta

Vierailija
02.05.2016 |

En tietenkään voi tietää, osuiko ikäveikkaus oikeaan, mutta suunnilleen 4-kymppiseltä näytti tuo nainen.
Hän oli huippukunnossa, lenkillä ystävänsä kanssa (ystävästä en osaa sanoa mitään, sillä tuo nainen vei huomioni), oli niin hoikka ja upeat olkapäät, suonikkaat ja kiinteät käsivarret, litteä vatsa.

Hän oli niin huippukunnossa, että olisi voinut olla ammattiurheilija. Päällään hänellä oli sellainen tiukka sukelluspuvun yläosaa muistuttava t-paita, joita urheilijat usein käyttävät.

Tunsin itseni entistä plösömmäksi, enkä minä ole vielä edes kolmeakymmentä.

Huh! Olisipa itselläkin motivaatiota liikkumiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan, että hammashoitajat pitävät vastaanottoa. Opettiko hän sinulle hampaidenharjausta ja varoitti hammaspeikoista?

No oikeastihan kyseessä on toki suuhygienisti-nimikkeellä toimiva henkilö, mutta hammashoitaja kuulostaa mukavammalta.

Ap

Suuhygienisti on suuhygienisti ja hammashoitaja on hammashoitaja. Sanotko myös käyväsi Lontoossa kun käyt Raumalla, koska se kuulostaa mukavammalta?

Jaa, mulle ne on ollut tähän asti sama asia, mutta täytyypä laittaa korvan taakse, niin ei tule samaa mokaa tehtyä toiste.

Ap

No ei ole sama asia. Hammashoitaja on toisen asteen lähihoitajatutkinnon suorittanut, eli se, jonka yleensä tapaa hammaslääkärin vastaanotolla vastaanottoavustajana, suuhygienisti taas neljän vuoden amk-koulutuksen käynyt, joka yleensä pitää omaa vastaanottoa.

Ymmärretty.

Ap

Vierailija
22/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Itse käyn kioskilla tekemässä pieniä ostoksia söpön myyjän takia.

Onpas suloista.

Sähän voisit ensi kerralla kysyä  haluaisiko hän joskus tulla katsomaan sun hamsteria.

Ap

Palstan yleisen mielipiteen mukaan se olisi ahdistelua. Miksihän kehotus on saanut niin paljon yläpeukkuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä mitä porukat täällä nillittää kun joku on tehnyt virheen hammashoitajan ja suuhygienistin välillä. Ootteko oikeesti noin pikkusielusia??!

t. WTF

Vierailija
24/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn kioskilla tekemässä pieniä ostoksia söpön myyjän takia.

Onpas suloista.

Sähän voisit ensi kerralla kysyä  haluaisiko hän joskus tulla katsomaan sun hamsteria.

Ap

Palstan yleisen mielipiteen mukaan se olisi ahdistelua. Miksihän kehotus on saanut niin paljon yläpeukkuja?

No koska minä, karismaattinen ihminen, ehdotin sitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan