Tulipa upean näköinen 4-kymppinen nainen vastaan, kun kävelin kotiin hammashoitajalta
En tietenkään voi tietää, osuiko ikäveikkaus oikeaan, mutta suunnilleen 4-kymppiseltä näytti tuo nainen.
Hän oli huippukunnossa, lenkillä ystävänsä kanssa (ystävästä en osaa sanoa mitään, sillä tuo nainen vei huomioni), oli niin hoikka ja upeat olkapäät, suonikkaat ja kiinteät käsivarret, litteä vatsa.
Hän oli niin huippukunnossa, että olisi voinut olla ammattiurheilija. Päällään hänellä oli sellainen tiukka sukelluspuvun yläosaa muistuttava t-paita, joita urheilijat usein käyttävät.
Tunsin itseni entistä plösömmäksi, enkä minä ole vielä edes kolmeakymmentä.
Huh! Olisipa itselläkin motivaatiota liikkumiseen.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Itse käyn kioskilla tekemässä pieniä ostoksia söpön myyjän takia.
Onpas suloista.
Sähän voisit ensi kerralla kysyä haluaisiko hän joskus tulla katsomaan sun hamsteria.
Ap
Palstan yleisen mielipiteen mukaan se olisi ahdistelua. Miksihän kehotus on saanut niin paljon yläpeukkuja?
En nyt ymmärrä mitä porukat täällä nillittää kun joku on tehnyt virheen hammashoitajan ja suuhygienistin välillä. Ootteko oikeesti noin pikkusielusia??!
t. WTF
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn kioskilla tekemässä pieniä ostoksia söpön myyjän takia.
Onpas suloista.
Sähän voisit ensi kerralla kysyä haluaisiko hän joskus tulla katsomaan sun hamsteria.
Ap
Palstan yleisen mielipiteen mukaan se olisi ahdistelua. Miksihän kehotus on saanut niin paljon yläpeukkuja?
No koska minä, karismaattinen ihminen, ehdotin sitä.
Ap
Ymmärretty.
Ap