Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa upean näköinen 4-kymppinen nainen vastaan, kun kävelin kotiin hammashoitajalta

Vierailija
02.05.2016 |

En tietenkään voi tietää, osuiko ikäveikkaus oikeaan, mutta suunnilleen 4-kymppiseltä näytti tuo nainen.
Hän oli huippukunnossa, lenkillä ystävänsä kanssa (ystävästä en osaa sanoa mitään, sillä tuo nainen vei huomioni), oli niin hoikka ja upeat olkapäät, suonikkaat ja kiinteät käsivarret, litteä vatsa.

Hän oli niin huippukunnossa, että olisi voinut olla ammattiurheilija. Päällään hänellä oli sellainen tiukka sukelluspuvun yläosaa muistuttava t-paita, joita urheilijat usein käyttävät.

Tunsin itseni entistä plösömmäksi, enkä minä ole vielä edes kolmeakymmentä.

Huh! Olisipa itselläkin motivaatiota liikkumiseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän nyt pitäisi sanoa? 

Eli mistä ikään kuin haluat keskustella. Tämä on keskustelupalsta. 

Vierailija
2/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kioskilla tekemässä pieniä ostoksia söpön myyjän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla provo, ei kukaan käy hammashoitajalla. He eivät saa pitää yksin vastaanottoa.

Vierailija
4/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän nyt pitäisi sanoa? 

Eli mistä ikään kuin haluat keskustella. Tämä on keskustelupalsta. 

En tiedä, ehkä haluan tuoda positiivisuutta tälle palstalle. Minusta täällä on ihan liikaa negatiivisuutta. Kunpa ihmiset osaisivat nähdä enemmän hyvä asioita ympärillään.

Ei tämä ainoa tämäntyyppinen aloitukseni ole, olen kehunut täällä ennenkin muita kohtaamiani ihmisiä, joskus jopa tuonut esille sen, kuinka hieno ihminen minä itsekin olen. Ihmisten pitäisi pystyä kehumaan muita, mutta myös itseään. Ihminen, joka pystyy näkemään itsessään hyviä puolia pystyy näkemään niitä myös muissa. Suosittelen kokeilemaan, ainakin itseeni se on vaikuttanut terapeuttisella tavalla.

Ap

Vierailija
5/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan, että hammashoitajat pitävät vastaanottoa. Opettiko hän sinulle hampaidenharjausta ja varoitti hammaspeikoista?

Vierailija
6/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Itse käyn kioskilla tekemässä pieniä ostoksia söpön myyjän takia.

Onpas suloista.

Sähän voisit ensi kerralla kysyä  haluaisiko hän joskus tulla katsomaan sun hamsteria.

Ap

Vierailija
7/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan, että hammashoitajat pitävät vastaanottoa. Opettiko hän sinulle hampaidenharjausta ja varoitti hammaspeikoista?

No oikeastihan kyseessä on toki suuhygienisti-nimikkeellä toimiva henkilö, mutta hammashoitaja kuulostaa mukavammalta.

Ap

Vierailija
8/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se minä ollut... se oli Pirkka.

Vierailija
9/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeastihan kyseessä on toki suuhygienisti-nimikkeellä toimiva henkilö, mutta hammashoitaja kuulostaa mukavammalta.

Ap

Suuhygienisti on suuhygienisti ja hammashoitaja on hammashoitaja. Sanotko myös käyväsi Lontoossa kun käyt Raumalla, koska se kuulostaa mukavammalta?

Vierailija
10/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suuhygienisti on suuhygienisti ja hammashoitaja on hammashoitaja. Sanotko myös käyväsi Lontoossa kun käyt Raumalla, koska se kuulostaa mukavammalta?

Jaa, mulle ne on ollut tähän asti sama asia, mutta täytyypä laittaa korvan taakse, niin ei tule samaa mokaa tehtyä toiste.

Ap

Vierailija
11/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käyt sitten sairaanhoitajalla, kun kuulostaa mukavammalta kuin lääkäri? 

Hammashoitaja on apulainen, suuhgienisti ihan itsenäinen toimija. 

Vierailija
12/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Selvä, nyt selvisi tämäkin. Olenpa ollut hölmö, kun olen pitänyt niitä samaa tarkoittavana. :D

No, eipä mitään uutta auringon alla.

Ap

Vierailija
13/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä ap käy lääkärihoitajalla.

Vierailija
14/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksessa on maininta siitä, mistä tulee? 

Miten se liittyy asiaan? 

Asia kai on se, että ihailee kuntoilevia, hyvässä tikissä olevia ihmisiä. Ihailee varmasti heitä myös lähikaupasta tullessaan. 

Aletaan nyt tapella siitä, onko lähikauppa S-market vai Siwa. 

Vierailija
15/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hammashoitaja EI ole apulainen! Hammashoitaja voi myös ottaa asiakkaita yksin vastaan, esim. oikomishoidossa.

Vierailija
16/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloituksessa on maininta siitä, mistä tulee? 

Miten se liittyy asiaan? 

Asia kai on se, että ihailee kuntoilevia, hyvässä tikissä olevia ihmisiä. Ihailee varmasti heitä myös lähikaupasta tullessaan. 

Aletaan nyt tapella siitä, onko lähikauppa S-market vai Siwa. 

Eihän se tosiaan kovinkaan oleellista ole, mutta se nyt on ja pysyy siinä, kun ei sitä voi enää poistaakaan.

Ap

Vierailija
17/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse se suonikas juoksentelija ja hakee nyt huomiota itselleen.

Vierailija
18/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itse se suonikas juoksentelija ja hakee nyt huomiota itselleen.

Olen kyllä kaukana hoikasta ja suonikkaasta, mutta ei se tarkoita ettenkö voisi ihailla ihmisiä, jotka ovat hoikkia (ja ehkä jopa suonikkaitakin).

Ap

Vierailija
19/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ap, ei tänne taida voida kirjoittaa positiivisiä viestejä. Palaute on pelkkää epäolennaista sontaa.

Vierailija
20/24 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa, mulle ne on ollut tähän asti sama asia, mutta täytyypä laittaa korvan taakse, niin ei tule samaa mokaa tehtyä toiste.

Ap

No ei ole sama asia. Hammashoitaja on toisen asteen lähihoitajatutkinnon suorittanut, eli se, jonka yleensä tapaa hammaslääkärin vastaanotolla vastaanottoavustajana, suuhygienisti taas neljän vuoden amk-koulutuksen käynyt, joka yleensä pitää omaa vastaanottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi