Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Barcelonasta Helsinkiin viikonloppuna, yhtä valitusta

Vierailija
02.05.2016 |

Terveiset pahasta mielestä pariskunnalle, joka taukomatta valitti lapsista koko lennon ajan. Meidänkin perheemme sai osansa oikein lentoemännän välityksellä. Lapsiparkamme kun ei osannut ensimmäisellä kerralla laittaa pöytää oikein ja se sai aikaan tärinää tiukkapipoisen edessä matkustajan selässä. Onneksi lentoemäntä oli hyvin ymmärtäväinen myös lapsiperheitä kohtaan. Kun aikuiset tulevat kännäysmatkoiltaan, kaikkien pitäisi olla hipihiljaa, ettei päähän satu ja saisi nukuttua paremmin.

Samainen pariskunta valitti kaikista lapsista niin kovaan ääneen, että kaikki kyllä kuulivat, mutta he eivät missään vaiheessa ottaneet asioita itse puheeksi yhdenkään lapsen tai vanhemman kanssa. Syyksi kelpasi mikä tahansa lapsen aiheuttama ääni tai teko. Jurputusta Barcelonasta Helsinkiin. Se on vähintään yhtä rasittavaa kuin lasten äänet lennolla. Valitkaa seuraavaksi lisämaksusta paikka jostakin koneen perältä, siellä ei yleensä ole lapsiperheitä. Norwegianille kiitos tilanteen/tilanteiden hoitamisesta asiallisesti ja rauhallisesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan sellaisia, jotka eivät ole itse koskaan lapsena päässeet mihinkään.

Vierailija
2/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit tulla tänne valittamaan, että valitus ärsyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lisääntynyt kovasti. Mun lapset on jo liki täysi-ikäisiä teinejä, joten en nyt puolustele lapsia siksi, että mukana roikkuisi jotain kauhukakaroita - mutta vähän ihmetyttää joidenkin asenne, jonka mukaan KAIKKI lapset ovat häiriöksi ja heistä sopii urputtaa tuolla lailla solkenaan.

Kai se on kultuurin ilmiö sekin, että pitäisi saada seurustella ja lomailla pelkästään kaltaistensa kanssa. Minusta se olisi lähinnä tylsää, eikä minua haittaa yhtään se, jos jollakin pieni lapsi itkee tai kiukuttelee. Maailmaan mahtuu ääntä, ja eipähän tarvitse itse tehdä asialle mitään...

Vierailija
4/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat eivät varmasti ole koskaan olleet itse lapsia. He ovat syntyneet kaikkitietävinä ja -taitavina. Toista se on meidän muiden, kun on opittava kaikki erikseen. Sitäpaitsi matka Barcelonasta Helsinkiin ei ole edes niin pitkä, että sen aikana nyt ehtisi tapahtua mitään kovin ihmeellistä.

Vierailija
5/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt ihmiset, mikä niissä lapsissa niin ärsyttää. Jos vaikka voisi jotakin ärsytystä vähentää seuraavilla lennoilla.

Vierailija
6/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ihmiset, mikä niissä lapsissa niin ärsyttää. Jos vaikka voisi jotakin ärsytystä vähentää seuraavilla lennoilla.

huomaat sen kun olet jossakin ilman lapsia :D 

Vierailija
7/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin ärsyttää kun takana olevat tuuppii sitä penkkiä ja kolisuttelee ''pöytää'' niin että oma penkki tärisee eikä voi nukkua, oli se takana istuva lapsi tai aikuinen.

Vierailija
8/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että vanhemmat antaa lasten tehdä ihan mitä vaan eikä lapsia komenneta tai katsota perään, että osaavat käyttäytyä myös toisia ihmisiä kohtaan kunnioittavasti. Esimerkiksi ravintolassa annetaan lasten juosta pitkin ravintolaa, onhan se tarjoilijoiden helppo väistää kuumat lautset kädessä päälle juoksevaa lasta tai annetaan lapsen kirkua kurkku suorana ravintolassa, sinä olet siihen kirkumiseen jo varmaan tottunut, mutta on myös ruokailijoita keitä tuo häiritsee ja olisi kiva jos vanhemmat yrittäisivät edes jotenkin pitää lapsen hiljaisena. Koskee varmasti myös lentokoneessa olemista.

Vierailija
9/9 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lapsen itkemistä ja kiukuttelua on ikävä kuunnella. Yritän aina ajatella, että vanhemmilla on siinä vielä ikävämpää. Toinen mikä on vielä inhottavampaa, niin edessä olevan istujan tökkiminen tavalla tai toisella.  Tuolia tuolia koko ajan potkitaan. Tietyn ikäisen lapsen jalat tuntuvat olevan juuri sopivat. Heiluessaan osuvat aina tuolin selkänojaan. Ja sen pöydän rummuttaminen tai hakkaaminen. Edessä olevien tökkimiseen voi vanhemmat vaikuttaa. Itkemiseen yleensä ei. Joten itsemistä yritän ymmärtää tuota jatkuvaa tuolin heilutusta en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme