APUA, seitsemäs tulossa ja mies ilmoitti että saa olla viimeinen? EN KESTÄ!
Mies tipautti minut viikonloppuna oikein kunnolla maan pinnalle, kun hän kertoi että seitsemäs lapsi (la. heinäkuussa) saa sitten olla se viimeinen. Alkaa kuulemma olemaan mitta täynnä ja raha jo riittävän tiukassa.
Minulle asia oli järkytys, olinhan pitänyt itsestään selvyytenä että lapsia saa tulla. Ja olen hoitanut kodin ja lapset ja mies on saanut keskittyä työhönsä ja harrastuksiinsa. Olen jo lapsena tottunut siihen, että vauvan ääni kertoo kodista ja elämästä. Ja että äiti hoitaa katraan. Miehen kommentti avasi kaamean tyhjyyden eteeni; mitä minusta tulisi tarpeeton, koen kuihtuvani kuin hedelmätön puu. Voi että tätä oloa! EN KESTÄ!
En pysty mitenkään ajattelemaan, että tämä tässä sitten on se viimeinen. Järkyttää ajatella sen seuraavan kohtaloa... :( Haluaisin kokea vauvailoa yhä uudelleen ja ottaa kaikki ihanat vauvani rakkaudella vastaan. Haluaisin vielä lisää. Edes muutaman. Ehkä vielä enemmänkin.
Sitä paitsi ilman raskautta voin todella huonosti, mm. sairastelen, mieliala heittelee ja ihokin on aivan kamala ja rupsahdan hirveän näköiseksi.
Miten saisin miehen pään kääntymään, että voisin tulevaisuudessakin puhjeta kukkaan yhä uudelleen?
Kommentit (8)
Kyllähän sitä ihminen on tietysti aivan tarpeeton jos on vain 7 lasta huollettavana ja elätettävänä. Ehkäpä mies toivoo että sinäkin menisit töihin vielä joku päivä. Mutta provohan tämä on, annan 2/5 hyvästä yrityksestä.
Ajattelet liikaa nyt vain itseäsi. Sinun pitäisi ajatella myös muita lapsiasi. Onko sinulla aikaa kaikille lapsille tasapuolisesti?
Selvä provo. Ei voi olla olemassa noin yksinkertaista ihmistä. Eihän niitä lapsia vain vauvana hoideta. Kyllähän siinä riittää hommaa yhdenkin kanssa noin pariksi vuosikymmeneksi.
Paljonko ap on teidän perheen tulot? miten asutte?
Jos ette käytä kondomia, niin jätät vain pillerit pois. Kondomiinkin voi tökkiä reikiä. ;) Kyllä hätä keinot keksii. Jos ei muu auta, niin käy vieraissa. Ei se mitään haittaa vaikka kuopus olisikin vähän eri näköinen kuin muut. Ja jos hyvin käy, voit löytää uuden miehen ja tehdä taas 7 lasta lisää. Kuulema somalit haluavat paljon lapsia, samoin lestadiolaiset. Kyllä se siitä! Asiat tärkeysjärjestykseen ja jos mies ei ymmärrä mikä on tärkeintä, niin mies vaihtoon. ;)
(Vastataan nyt provoon provolla ja ruokitaan trollia.)
huono