ssss ja söpö. Kysymys teille
Tuli tuossa keskusteluja seuranneena mieleen, että eikös teidän pitäisi olla onnellisia kun suurin osa naisista on teistä kaameita läskejä. Tuolla ajatusmaailmallahan teille pitäisi jäädä kaikki komeat alfaurokset kun muista ei ole kilpailemaan kanssanne. Eikös se ole teidän kannaltanne hyvä tilanne, jossa voi vaan voittaa.
Kommentit (6)
ssss kirjoitti:
Olet ymmärtänyt minun ajatusmaailmani väärin. Haluan ihmisten olevan laihoja/normaalipainoisia, jotta laihdutuksesta keskusteleminen koettaisiin normaaliksi, oli lähtöpaino mikä tahansa. Se tekisi minut onnelliseksi.
Mielestäni parisuhteen tulee perustua arvoihin, ulkonäkö on toissijaista.
Kiinnostaisi tietää, oletko nainen vai mies?
Eli haluat miehen, jonka kanssa keskustella laihduttamisesta ja oksentelusta. Onnea matkaan.
miehille ei selvästikkään painolla oo väliä kun kaikilla läskeilläkin on miehet
ja mullakin poikaystävä vaikka oon läski
ssss kirjoitti:
2: Mihin juttuun törmäsit?! Pidän kissoista mutta en valitettavasti ole kiinnostunut Lallista 😂
3: No en todellakaan halua! Oikeat arvot ovat muualla.
Tätä on vaikea selittää lyhyesti. Kokeilin vaan olisiko meillä eräs yhteinen kiinnostuksen kohde. Joka ei oikeasti oli kissa nimeltä Lalli...
2
ssss kirjoitti:
3: No en todellakaan halua! Oikeat arvot ovat muualla.
Ei ainakaan lähimmäisten kunnioittamisessa, inhimillisyydessä ja sydämen viisaudessa.
Kuules ssss, ootko kissa- vai koiraihmisiä? Mun kaverilla tuolla Keuruun suunnalla olisi yksi hyvä kissa tarjolla. Sen nimi on Lalli ja se kyllä nukkuu kaikki päivät, mutta muuten kelpo otus. Kiinnostaako?
En muuten kyselisi mutta törmäsin netissä yhteen juttuun josta tuli mieleen että sua saattaisi kiinnostaa tällainen mahdollisuus.