Apua! Saan pitkin päivää pyörrytyskohtauksia
Nyt jo varmaan 5 päivän ajan olen saanut tälläisiä pyörrytyskohtauksia.Voivat kestää tunnin tai yli.Mitään muuta oiretta en huomaa kun pyörrytyksen ja sen että sormet tuntuvat jotenkin erikoisilta.
Verenpaineet ja hemoglobiini ok.
Mistähän vois johtuu? :(
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No tietysti menet lääkäriin.
No mä olen menossa jo mutta sain ajan vasta 2 viikon päähän...
-Ap
Ilmiselvää hysteriaa, terv. lääkäri 1800-luvulta. Hoidoksi suosittelen kylmiä vesisuihkuja.
Matala hemoglobiini tai verenpaine?
Niskat? Poskiontelon tulehdus? Menieressä yleensä rajummat oireet.
Siitepölyaikaa ... keho tappelee allergeenejä vastaan. Samalla hormonitoimintasi aktivoituu, alkaa pimpulaan tulla kutkaa, miehet kiinnostaa ja tekee mieli istuttaa kasveja :)
Millainen ruokavalio sinulla on?
Onko ruokavaliossasi runsaasti viljoja, sokeria ja prosessoitua ruokaa sekä niukasti kasviksia?
Suoliston liiallinen hiivan muodostus voi aiheuttaa pyörtymistä.
Toivottavasti pääset eroon tuosta inhottavasta oireesta :)
Mulla oli tuollaista kun oli paha niskajumi. Se estää verenkiertoa päähän. Pyörtyilinkin, onneksi kävi tuuri enkä koskaan pyörynyt vauva sylissä, vaikka jumi johtui juuri imetyksestä.
Voi se tietysti olla jotain muutakin. Siksi kannattaa se lääkäri. Eikä tuo niskajumikaan ilman lääkettä ja hierontaajoka toinenpäiväkaksiviikkoa - kuuria laukea. Siis ekä hierontakerta ei auta mitään. Jumi laukeaa toisen hierontaviikon puolivälissä (ja siihen liittyy aivan helvetilline migreenityyppinen päänsärkypahoinvointikohtaus) muta sit tarvitaan vielä muutama hierontakerta, että ei jumitu heti uudestaan.
- Niskajumi - venyttelyä ja hierontaa
- Kuivuminen, juotko riittävästi vettä
- Syötkö riittävästi
- Allerginen reaktio jollekkin syömällesi asialle (nyt ristireakointina herkästi tuore porkkana, omena, päärynä)
No tietysti menet lääkäriin.