Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hölvätä... siinäpä vasta hölmö ja ärsyttävä sana. Mikä/mitkä sanat ovat sinun mielestäsi ärsyttäviä?
Kommentit (2)
Suosia
Ainakin sellaisessa yhteydessä, kun joku mainitsee suosivansa kotimaisia kasviksia. Miksi ei voi suoraan sanoa syövänsä enemmän tai ostavansa pääasiassa kotimaisia kasviksia. Suosia-sanan käyttäminen tuntuu siltä, että henkilö yrittää hienostella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kera.
Siis vaikkapa jäätelöä mansikoiden KERA.
Ärsyttää suunnattomasti!