Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tämä oikein?

Vierailija
01.05.2016 |

Tilanne: minulla on kaksio, johon muutti mieheni kahden viikonloppulapsensa kanssa. Olin flinssassa vapun ja vietin koko aaton yksin sairastamassa makkarissa, kun mies ja lapset olivat olohuoneessa. Vappupäivänä oli sukuni vappulounas. Menimme sinne kaikki, mutta istuuduttuani pöytään osa sukulaisistani pyysi minua poistumaan, etten tartuttaisi heitä. Mies ja hänen *eiminun) lapsensa jäivät sinne. Tulin yksin kotiin ruokakaupan kautta ja tein salaatin itselleni.

Vähän sellainen olo, että kaikki ei mennyt niin kuin piti. Ei olisi pitänyt mennä lounaalle kipeänä, mutta olin niin kyllästynyt olemaan siellä huoneessani kuin vankilassa. Se on kuitenkin mun omistama asunto ja noi muut valtasivat sen täysin itselleen. Ja eikö heidänkin olisi pitänyt lähteä lounaalta kotiin, kun ne olivat mun eikä heidän sukulaisiaan, eikä mun yksin?

Mitä te tästä ajattelette?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oisko pitänyt pilata ilot muiltakin, koska sinä ajattelet vaan omaa napaasi? Ei olisi.

Vierailija
2/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sukulounas siis tuolla kaksiossa, jossa mies asuu lastensa kanssa vai mitä ihmettä? No, se asunto on miehesi ja hänen lastensa koti, joten hän voi kutsua sinne kenet haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso suku, ja ei kukaan kehtaisi ajaa ketään pois jonkun flunssan takia.

Vierailija
4/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ja lapset asuvat siellä asunnossa myös, niin se on heidän kotinsa. Viis siitä, kuka sen omistaa.

Vierailija
5/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin olisi tuntunut pahalta. Mies oli tyhmä kun jäi pentuineen sinne ja sinä jouduit yksin karkoitetuksi.

Vierailija
6/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on vastaavasti ok ottaa omat lapset mukaan esim miehen sukulaisjuhliin ja jäädä sinne kuokkimaan miehen sukulaisten piikkiin, jos miehen pitää lähteä yksin pois? Paikkaan jossa ei ole yhtään minun sukulaisiani. En ikinä ikinä kehtasi tehdä niin.

Ap

Vierailija
7/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sukulounas siis tuolla kaksiossa, jossa mies asuu lastensa kanssa vai mitä ihmettä? No, se asunto on miehesi ja hänen lastensa koti, joten hän voi kutsua sinne kenet haluaa.

Ei vaan lounasravintolassa.

Vierailija
8/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on vastaavasti ok ottaa omat lapset mukaan esim miehen sukulaisjuhliin ja jäädä sinne kuokkimaan miehen sukulaisten piikkiin, jos miehen pitää lähteä yksin pois? Paikkaan jossa ei ole yhtään minun sukulaisiani. En ikinä ikinä kehtasi tehdä niin.

Ap

No miksi sieltä pitäisi lähteä pois jos sinne asti jo vaivaantunut? Tietysti saa rauhassa olla eikä tarvitse mihinkään lähteä. Eri asia jos ei olisi ollenkaan kutsuttu ja menis ilman miestä alunperinkin.

Vierailija
9/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisesi ovat omituisen pöpökammoisia. Itse en olisi ns. ulkopuolisena kehdannut vastaavassa tilanteessa jäädä, mutta miehet ei hei ajattele tai tajua tuollaisia. Kai sä pyysit miestä ja lapsiansa lähtemään sun kanssa? Jos et, niin itseäsi voit siinä mielessä syyttää. Turha olla marttyyrina jos ei saa suutaan auki tilanteessa.

Vierailija
10/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin menisi linnan juhliin avecina, mutta yksin ilman sitä varasinaista kutsun saanutta.

Vierailija
11/11 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotona ei ole koskaan eristetty sairasta, vaan tarttuu, jos on tarttuakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan