Miksi lääkärit pihtaa rauhoittavia?
Mulla on ahdistuneisuushäiriö ja kohtauksia välillä. Silti lekuri koittaa määrätä psyykelääkkeitä, jotka sotkevat aivokemiaa vieläkin pahemmin. Testattu Ketipinor ja Seronil.
Kohta varmaan pitää tilata netistä kaikki bentsot kun niitä ei paskalääkäri määrää.
Kommentit (12)
No en mä niitä jatkuvasti rouskisi.
Lääkäri taitaa tunnistaa addiktin.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri taitaa tunnistaa addiktin.
Ketipinor onkin bentsoja paljon parempivaihtoehto.
Mulle työterveyslääkäri kirjoittaa esiintymisjännitykseen Propral + Diapam. Auttaa melko hyvin, tilannekohtaisesti käytän.
Lääkkeestä ei saa olla apua, varsinkaan pameista.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeestä ei saa olla apua, varsinkaan pameista.
Mikä vika pameissa? Ne auttaa todella hyvin monia.
Paras lääke ahdistuksen hoitoon on lääkekannabis. Vähiten haittoja. Yhdysvalloissa kyseistä lääkettä on määrätty juuri ahdistuksen hoitoon.
Koska niitä käytetään väärin. Joko oma toleranssi kasvaa, eikä lopulta mikään annos riitä, tai sitten haetaan reseptejä eri lääkäreiltä ja myydään lääkkeitä pimeästi eteenpäin.
Asiallisesti lääkkeitä käyttävät jäävät tuossa jalkoihin. Satunnaisessa käytössä pamit kuitenkin ovat hyvä ja tehokas apu, josta ei jää mitään pysyviä sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Paras lääke ahdistuksen hoitoon on lääkekannabis. Vähiten haittoja. Yhdysvalloissa kyseistä lääkettä on määrätty juuri ahdistuksen hoitoon.
Mä en ole kyllä ikinä saanut pelkästä kannabiksesta sitä mielialaa nostattavaa fiilistä, jonka siitä kuulemma saa. Bentsot taas selvästi auttavat paskaan mielialaan.
Paras masennuslääke on sienet, mutta niitähän ei saa käyttää masennuksen hoitoon määrätä kun lääkefirmat eivät pysty sienillä rahastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska niitä käytetään väärin. Joko oma toleranssi kasvaa
Ihmiset käyttävät niitä joka tapauksessa "väärin", jos haluavat käyttää niitä "väärin". Se on supply and demand mikä määrittää saatavuudeen, legitiimiydellä ei ole tässä mielessä mitään väliä.
koska kasvatat jatkuvalla käytöllä bentsoihin toleranssin alle kuukaudessa jonka jälkeen niistä ei ole mitään iloa.