Mitä mieltä tämän äidin tavoista...?
Kyseessä siis veljeni vaimo n.25v.
-pitää lapsilleen askarteluhetkiä, nauraa katketakseen jos lapset sotkevat samalla jotain koska "materiaahan se vaan on"
- Jos lapsille ei maistu jokin niin ei ole pakko syödä, mutta seuraavan kerran saa syötävää vasta seuraavaan ruoka-aikaan. Kuulema häntä itseään pakotettu ja se tuntuu inhottavalta ( eikai muuten opi maistelemaan ruokia!!)
-jos lapset ei tahdo joka päivä ulos niin ei ole pakko!!!!!?????
- antoi 1v5 lapselleen eilen MUNKIN.
- on kovin suurpiirteinen, "rapatessa roiskuu" ja kauhea käkätys päälle.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole ikkunoita, 17? Meillä paistaa täysin sama päivänvalo sisällekin, kiitos suurten ikkunoiden. Meidän lapset ei ole koskaan ollut sitä tyyppiä, joka viihtyy ulkona säällä kuin säällä. Mielellään lähtevät sään ollessa hyvä, ja käyvätkin ulkona varmaan 5 päivänä viikossa, mutta joka päivä ei vaan huvita. Ehkä meidän lapset ei sitten ole niin vilkkaita kuin jotkut toiset.
No mitäs luulet, että onko meillä ikkunoita? Ikkunasta tulevan valon määrä on kuitenkin niin pieni verrattuna ulkona olevaan, että se ei ole lainkaan sama asia. En perusta tätä puolivillaiseen järkeilyyn, vaan tieteelliseen tutkimukseen. Mutta ei mua sun lasten silmät huoleta, omien vain.
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin pienet ulkoilemaan edes kerran päivässä, jos sää ei ole kamala. Muuten ok.
Sama. Ja vaikka olisi millainen ilma tahansa
Lapset kyllä haluaakin ulos
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä ulkona täytyy väkisin käydä, etenkin jos ei lapsi itse halua?
samaa ihmettelen. Minustakin varmaan pitäis jonkun ihan lasu-ilmoa tehdä, koska meillä ei todellakaan lapsia pistetä ulos jos on huono ilma. Ja huono ei aina tarkoita edes sadetta. Saavat toki mennä silloinkin jos haluavat, mutta KOSKAAN en ole käskenyt, että nyt lähdetään ulos. Normaali lapsi haluaa ulos, ja ehdottaa itsekin sitä. Huonolla säällä taas lapsi keksii sisällä tekemistä, miksi ihmeessä pitäisi väkisin mennä johonkin viimaan ja tihkuun möllöttämään..kyllä on taas pakko ihmetellä tätä maailmanmenoa ja äitien täydellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puolitoistavuotias lapsi. Jollei tahallaan sotke niin pitäisikö tukistaa että perkele kun menit ihan materiaa sottaamaan? Ja kyllä, on saanut multa maistaa munkkia, on edelleen hengissä.
24 lisää vielä tähän liittyen, että meidän 1v 2kk sai tänään myös munkin. OMG kerron kyllä osoitteen jos joku nyt haluaa tehdä minusta ilmoituksen. Ymmärrän oikein hyvin, etten todellakaan ole kelvollinen äidiksi.
Ihan kuin minä, silloin kun lapset oli pieniä.
Minun lapseni leipoi jo tuossa iässä munkkeja. Ei sentään paistanut.