Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairasloma kutsui...

22.02.2006 |

Kävin äippäpolilla tänään ja nyt napsahti se sair. loma sitten äit.loman alkuun asti. Kaikki oli kunnossa alakerran suhteen ja vauvoilla kaikki ok eli ei varsinaista " syytä" jäädä välittömästi pois. Mutta en itse edes ehdottanut saikkua, kun lukivat työpaikkani perustiedoista, niin lääkäri ehdotti heti sair. lomaa " koska kaksosraskaus on vähän poikkeustapaus tämänkin suhteen" . Hiukan huono omatunto, että jäänkö liian aikaisin sittenkin pois. Kummallista kyllä, mutta eilen ja tänään mulla on ollut todella hyvä olo supistusten suhteen, ei mitään tuntemuksia. SIis kummallista, mutta ehkä se päätös siitä, että jään saikulle, jo helpotti tilannetta.

Tänään oli ihana lääkäri Kättärillä, nuorehko nainen. Sama on tehnyt mulle joskus kaavinnankin tuulimunan yhteydessä. Hän ois kertonut sukupuoletkin, mutta jalat oli niin tiukasti ristissä varsinkin toisella, ettei saanut selkoa. Mutta toinen on luultavimmin poika, niin kuin itsekin jo viimeksi epäilin. Painoarvio kummallakin 520g.

T: Bambi rv 22+1

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto pois ja keskityt nyt olennaiseen eli masun kasvatteluun =). Hyviä vointeja =)!

Vierailija
2/2 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sit nautiskelet raskaudestasi etkä pode yhtään huonoa omaatuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi