Tylsiä aloituksia
Eikö täällä ole yhtäkään älykästä keskustelijaa?
Sinkkumies
Kommentit (11)
Ehkä sinun kannattaa siirtyä esim. Tiede-lehden keskustelupalstalle.
Et kai sä oikesti luule, että voisin keskustella järkevästi täällä? Taidat itse olla vähemmän älykäs, jos niin luulit.
Vierailija kirjoitti:
Et kai sä oikesti luule, että voisin keskustella järkevästi täällä? Taidat itse olla vähemmän älykäs, jos niin luulit.
*voisit* Eihän täällä voi osata edes kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaa siirtyä esim. Tiede-lehden keskustelupalstalle.
Siellä on keskustelu jokseenkin kuollut. Kaikki päivän keskustelut mahtuvat etusivulle, jos illalla vilkaisee.
Lisäksi keskustelut ovat 10 vuotta vanhoja uusintoja. Täälläkin on Suomi24 vanhoja ketjuja pilvin pimein, mutta sentään joskus jotain uutta ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*voisit* Eihän täällä voi osata edes kirjoittaa oikein.
Älä huoli, meillä on automaattinen virheenkorjaus.
Sinkkumies
Höh, luulin että tähän ketjuun kerätään palstan historian tylsimpiä aloituksia... mutta ei... tämä olikin itse sellainen!
Vierailija kirjoitti:
Höh, luulin että tähän ketjuun kerätään palstan historian tylsimpiä aloituksia... mutta ei... tämä olikin itse sellainen!
No jaa, mielestäni kaikki ammattivalittajan aloittamat ketjut ovat tylsyyden aatelia!
Vierailija kirjoitti:
Eh.. jotenkin tulee suuri itsekeskeisyyden kuva, kun aletaan keräämään omia ketjuja omiin ketjuihin. Oksettavaa ..
Sinkkumies
Moderaatio vie pois vähätkin aivonupukkaa stimuloivat otsikot.
Ylilaudalla keskustelu on kypsempää ja siellä voi lähettää kuvia.
Ei. Olen tyhmä, vaikka mun äo o keskimääräistä korkeampi.