Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastunut naapurin vaimoon.

Vierailija
01.05.2016 |

En voi sille mitään kun katseemme kohtaavat.Varsinkin taloyhtiömme vappujuhlissa kipinät vain lentelivät,Voisin jättää kaiken sekä tehdä kaiken tämän naisen vuoksi.
En pysty ajattelemaan enää mitään muuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vähän peruutusta sitten. Rakastuminen on aika vahva tunne, onko kuitenkin kyse vain ihastumisesta? Ainakin minulla onnellisessa avioliitossa ollessani on ollut ihastumisia, jotka eivät ole edenneet mihinkään. Oletko ap minkäikäinen, kauanko olette olleet yhdessä ja onko teillä lapsia? Ja onko tunne tähän toiseen oikeasti molemminpuoleinen?

Vierailija
2/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso rajoja niinhän se vain menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vaimo? Eikö hän sitten asu naapurissa? Miten on mahdollista että kohtasitte bileissä? Olisiko sittenkin kyse suoraan naapurista?

Vierailija
4/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt vähän peruutusta sitten. Rakastuminen on aika vahva tunne, onko kuitenkin kyse vain ihastumisesta? Ainakin minulla onnellisessa avioliitossa ollessani on ollut ihastumisia, jotka eivät ole edenneet mihinkään. Oletko ap minkäikäinen, kauanko olette olleet yhdessä ja onko teillä lapsia? Ja onko tunne tähän toiseen oikeasti molemminpuoleinen?

Olemme kummatkin varttuneessa iässä ja kummallakin lapsia.

Emme ole olleet yhdessä vielä emmekä harrastaneet mitään.Tätä on jatkunut jo pitkän aikaa jossa kohtaamisemme on aina synnyttänyt kipinöitä ja salamoita.

En voi kutsua tätä enää ihastumiseksi vaan tässä on jo jotain muuta.AP.

Vierailija
5/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä, ap, parisuhteessa itse?

Vierailija
6/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.Olemme kummatkin siis siinä 40v. Olen eronnut mutta nainen on vielä naimisissa.

Naisen mies on täysi sika ja se jättää huomioimatta häntä kaikessa.

Pakenee naapuriin aina välillä siis sinne jossa itsekkin vietin vappujuhlintaani.

Naapureina kokoonnumme usein viettämään juhlia yhdessä ja meillä on aina todella mukavaa.

Vierailija
7/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän se on sinun puoleltasi helpompaa, kun olet eronnut. Sanoisin että, go for it eli anna palaa.

Vierailija
8/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkyykö tämän naisen perhe sinun takiasi?Voitteko elää vielä samassa yhtiössä ja ystävyydessä naapurien kanssa?

Jos se nainen kärsii suhteessaan niin oletko sinä vain laastari?

Vierailija
9/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarit saavat yleensä syyt sekä vihat niskoilleen.Otat hänet vastaan ja olet reilusti laastarina koska hän tarvitsee sitä.Voi olla että teillä on jotain enemmänkin ei koskaan tiedä.

Vierailija
10/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat kyllä kääntää miehen pään.Kannattaa olla varovainen.

Vierailija
11/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ollut upea vappu :D

Vierailija
12/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoa se vaan on. Kevättä rinnassa. Testot jyllää. 

Vierailija
13/13 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua täysin. Olen itse vähän samassa tilanteessa. Itse vaan menin ehdottamaan tapailua ja sain tylyt pakit. Että se niistä kipinöistä. Toiset haluaa pitää vain hauskaa...