30-vuotiaalla naisella hirveät himot
Olen juuri 30-vuotias nainen ja olen huomannut, että mietin seksiä koko ajan!
Ihastun todella helposti miehiin ja alan heti kuvitella miten harrastaisimme seksiä. Näen kaikessa koko ajan jotain pientä tuhmaa.
Minulla on perhe-elämä ja työ ja olen mielestäni aivan normaali nainen, mutta jostain syystä tuntuu että elän omituista "kiima-aikaa".
Miehen kanssa on säännöllinen seksielämä. Pettänyt en ole koskaan eivätkä nämä pienet ihastumiset etene ikinä mihinkään, ne ovat omaksi ilokseni vain. Ja myös mieheni iloksi koska hänen kanssaanhan minä lopulta hommat hoidan. ;)
Olen kyllä hyvin nuoresta ollut kiinnostunut seksistä jne. mutta tuntuu että nyt kolmenkymppisenä ihan uhkun. :D
Onkohan tämä yleistäkin tässä iässä? Ikä tuo jotenkin itsevarmuutta?
Kommentit (11)
No se on hyvin yleistä sinun iässäsi.
Ehkä kärsit seksiriippuvuudesta. Sellainenkin sairaus nimittäin on ja siihen on hoitoakin. Yleensä kai ne on kuitenkin miehiä, jotka siitä useimmiten kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Ootko vaihtanu ehkäisyä viime aikoina? Oma expuoliso kun lopetti pillerit kiimastui ja olisi pitänyt olla koko ajan panemassa.
No meillä mies hoitaa ehkäisyn, joten olen ihan luomu koko ajan. ;) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vaihtanu ehkäisyä viime aikoina? Oma expuoliso kun lopetti pillerit kiimastui ja olisi pitänyt olla koko ajan panemassa.
No meillä mies hoitaa ehkäisyn, joten olen ihan luomu koko ajan. ;) ap
No polvistut miehes edes ja tiedät kyllä mitä. Nouset sitten ylös ja nostat hameenhelmaa ja näytät sormella mihin miehesi laittaa sykkivän elimensä. Eikai se sen vaikeempaa.
Täällä samanikäinen nainen joka käy myös kuumana. Tää kevät on ollut erityisen paha. Kyttään koko ajan nuoria parikymppisiä söpöjä poikia ja tunnen itseni aivan pervotädiksi. :D
Vetele nuija muutama kerta katajanoksalla römpsääsi, niin himot katoaa. Varma konsti, jota uskovaiset käyttää.😁
Voin auttaa. Ilmoita yhteystietosi. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No se on hyvin yleistä sinun iässäsi.
Miehillä tuo vaihe on jo mennyt kolmekymppisillä ohi jo vuosia sitten, suurimmalla osalla ainakin. Yli kolmekymppiseltä mieheltä saa hyvää seksiä silti. Minulle ei ikäiseni enää kelpaa.
Pitääkö mun alkaa puumailemaan sitten kolmekymppisenä parikymppisten junnujen kanssa, luulin kyllä saaneeni niistä tarpeeksi, kun eivät osaa edes itseään tyydyttää, kun on muna taas pystyssä saman tien.
Miehet on seksuaalisesti aktiivisimmillaan n. 20-vuotiaina ja naiset n. 30-vuotiaina. Eli ap, ihan normaalia.