Hahaa pettäjän matkaan lähtijä horot!
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016042921487488_iq.shtml
Itsestään selvä asia.
Kommentit (9)
Tämä kuulostaa varmaan hullulta mutta musta se petetyksi tuleminenkin on loppupeleissä asia joka onkin ihan ok. Siitä selvittyäni kun koen olevani entistä vahvempi. Toki se romahdus joka tuli meinasi viedä hengen. Mutta elämän jatkumisen kannalta on parempi kaivaa paskoistakin jutuista esiin ne positiiviset asiat. Mä en halua ikinä olla kyyninen ja katkera.
Olen ollut koko ajan tätä mieltä. Ja mielessä kiitän ex-mieheni nykyistä vaimoa. Hän oikeasti pelasti minut huonolta avioliitolta. Eli olen ilman muuta voittaja!!!! Kaunis kiitos! Sen jälkeen olen osannut olla paljon tarkempi valinnoissani. Nuorena tulee tehtyä joskus huonoja valintoja ja on hienoa, kun saa herätyksen ja uuden mahdollisuuden.
Varmasti on näin mutta pikkulapsiperheessä tuntuu että ei oikein voittajia löydy.
Ja silti sillä "horolla" on sun ukkos 😂
Voi sinua löllykkä...usko mitä haluat...eihän sulla ole ketään, vielä monen vuoden jälkeenkään.
Miksi, no sehän on selvää se.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä annan onnittelujen kera ukon mennä jos on mennäkseen.
Oikeasti, jos on valmis pettämään ja lähtemään, saa todellakin mennä. Eipä tiedä uusi nainen millaisen "helmen" saa!
Vierailija kirjoitti:
Öö jos aloittajalle puhut, niin olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut kokea pettämistä? Ei se ukko "joka sillä horolla on" ole enää se mies, johon petetty on rakastunut ja jonka hän on elämänkumppanikseen valinnut. Se siinä pettämisessä on kamalaa - joku muna pillussa on ihan paskanmaku!
Järkyttävintä ja luotaantyöntävintä on se, kun surkimus kehtaa pettää oman perheensä!
Jopas oli tutkimus. Samalla logiikalla voisi väittää, että oikein kunnolla turpaansa saanut ihminen tulee kokemuksestaan vain vahvemmaksi ja osaapa vielä tulevaisuudessa erottaa ihmisjoukosta ne, joilta voi saada turpiin. Minä olen kuitenkin ihan tyytyväinen siihen, etten ole tullut saaneeksi turpiin ja kasvanut ihmisenä sen vuoksi.