Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kulissiliitossa? Onko se kuin olisi töissä kotonakin?

Vierailija
30.04.2016 |

Oletteko edes kavereita keskenänne

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemme hyvin toimeen keskenämme. Kulissia esitetään vain ulospäin. Kotona ollaan rennosti.

Vierailija
2/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaan lapset aikuisiksi, lähellä ollaan jo :) Ei käy työstä, meneehän tämä. Yksi koti riittää, ei lasten rahtautumista kodista kotiin. Aina joku kotona. Mä nyt lasten kanssa, mies menossa. Mulle se on samantekevää, koska olen joka tapauksessa aina kotona :)

Vierailija
4/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä mitään kulisseja. Ihmisellä on vain yksi elämä ja sekin surkean lyhyt (siitä hyvästä päästä). 

Vierailija
5/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kulissia on sellaisessa elämässä, jossa ei uskalleta elää hetkenkään tylsyyttä. Samanlaista kulissia se on vaihtaa puolisoa 3 vuoden välein kuin elää yhdessä, vaikka ei olekaan koko ajan yltiöihastunut.

Kulissiliitto ei ole kulissiliitto, jos kumpikin tietää, mikä on tilanne.

Vierailija
6/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulemme hyvin toimeen keskenämme. Kulissia esitetään vain ulospäin. Kotona ollaan rennosti.

Onko teillä seksiä? Mitä tarkoittaa rennosti oleminen tässä tapauksessa?

Vierailija
7/18 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan tarkoitti kulissiliittoa ulkopuolisin silmin eli näytellään hyvin toimeentulevaa, vaikka kotona suljettujen ovien takana riidellään milloin mistäkin.

Vierailija
8/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luisunut tähän lasten takia. Itse tulisikin hyvin toimeen mutta mies on alkanut jatkuvan kettuilun. Hän meistä se kenen pitää pakata jos näin tulee. E n tiedä kauan jaksan lapset kuitenkin aika pieniä vielä. Ilmapiiri ajoittain tosi inhottava.

Vierailija
9/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös jonkinlainen kulissiliitto. Mies tietää, että mieluummin eroaisin. Jatkan kuitenkin ainakin siihen saakka, että lapset ovat omillaan, ainakin toinen. Siihen ei ole montaa vuotta. Haluan, että lapset saavat asua täällä maalla lapsuudenkodissaan mahdollisimman pitkään. Perherauhan takia harrastan miehen kanssa seksiä 1-2 kertaa viikossa. Välillä se on ihan mukavaakin, mutta useimmiten raivostuttaa.

Vierailija
10/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kulissia on sellaisessa elämässä, jossa ei uskalleta elää hetkenkään tylsyyttä. Samanlaista kulissia se on vaihtaa puolisoa 3 vuoden välein kuin elää yhdessä, vaikka ei olekaan koko ajan yltiöihastunut.

Tylsyys parisuhteessa on normaalia, mutta tylsyys itsessään ei tee parisuhteesta kulissiliittoa. Olet ymmärtänyt väärin ketjun.

Vierailija
11/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan se on kulissiliitto, jos kumpikin tietää tilanteen, mutta esim. sukujuhlissa tai edustustilaisuuksissa esitetään ihan normaalia pariskuntaa. Ei tarvii kuherrella, vaan ollaan ihan normaalisti.

Vierailija
12/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös jonkinlainen kulissiliitto. Mies tietää, että mieluummin eroaisin. Jatkan kuitenkin ainakin siihen saakka, että lapset ovat omillaan, ainakin toinen. Siihen ei ole montaa vuotta. Haluan, että lapset saavat asua täällä maalla lapsuudenkodissaan mahdollisimman pitkään. Perherauhan takia harrastan miehen kanssa seksiä 1-2 kertaa viikossa. Välillä se on ihan mukavaakin, mutta useimmiten raivostuttaa.

Mitä alapeukuttamista tässäkin on? Pitäisikö ahtautua lasten kanssa johonkin hellahuoneeseen vain sen takia, ettei kaikki ole enää kuin silloin ennen, johtuen miehen itsekkyydestä ja typeryydestä? Ja kyse ei ole pettämisestä.

nro 9

Vierailija
13/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luisunut tähän lasten takia. Itse tulisikin hyvin toimeen mutta mies on alkanut jatkuvan kettuilun. Hän meistä se kenen pitää pakata jos näin tulee. E n tiedä kauan jaksan lapset kuitenkin aika pieniä vielä. Ilmapiiri ajoittain tosi inhottava.

Mikä mahtaa olla vaikutus lapsiin tuollainen inhottava ilmapiiri kotona? Miksi aina sanotaan että lasten takia ollaan huonossa liitossa? Lapsetko siitä sitten nauttii? Lapsetkin pakotetaan elämään kulissia kotona, esittämään että ei tiedä että vanhemmilla on ikävää keskenään. Lapset joutuvat miellyttämään kumpaakin vanhempaa ettei vaan tulisi riitaa. Lapsi oppii vanhemmiltaan miten ollaan parisuhteessa, ja tulevaisuuden parisuhde on tuhoon tuomittu kun malli on se että ilmapiiri on kauhea ja esitetään hampaat irvessä että kaikki on hyvin. Lapsi ei edes tiedä miten rakastunut pariskunta kohtelee toisiaan, eikä siten osaa edes rakastua aikuisena, eikä osaa olla parisuhteessa normaalisti vaikka olisikin rakastunut.

Vierailija
14/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan tarkoitti kulissiliittoa ulkopuolisin silmin eli näytellään hyvin toimeentulevaa, vaikka kotona suljettujen ovien takana riidellään milloin mistäkin.

Eli kaikki muut paitsi WT-liitot on kulisseja? Koska ei riidellä muiden nähden ja kuullen?

Minusta on moukkamaista viedä parisuhteen riitoja muiden töllisteltäviksi, vaikka se WT-piireissä ihan yleinen tapa on.

Meillä on jopa kulissiseksiä eli ei koskaan naida muiden nähden!

Vierailija
15/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan se on kulissiliitto, jos kumpikin tietää tilanteen, mutta esim. sukujuhlissa tai edustustilaisuuksissa esitetään ihan normaalia pariskuntaa. Ei tarvii kuherrella, vaan ollaan ihan normaalisti.

Selitä minulle tyhmälle, mitä kulissia tuossa on? Jos ollaan OK puheväleissä, niin mitä kulissia on siinä, että se näkyy sukujuhlissa? Olisiko parempi riidellä jatkuvasti ja pilata muiden juhlat, koska sinun mittapuullasi ei olla normaali pariskunta? Eikä ns. kulissiliitoissa välttämättä ole kenelläkään paha olla eikä tapella tai huudeta.

Vierailija
16/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki muut paitsi WT-liitot on kulisseja? Koska ei riidellä muiden nähden ja kuullen?

Minusta on moukkamaista viedä parisuhteen riitoja muiden töllisteltäviksi, vaikka se WT-piireissä ihan yleinen tapa on.

Meillä on jopa kulissiseksiä eli ei koskaan naida muiden nähden!

Voi jeesus miten idiootti joku voi olla.

Vierailija
17/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla vaikutus lapsiin tuollainen inhottava ilmapiiri kotona? Miksi aina sanotaan että lasten takia ollaan huonossa liitossa? Lapsetko siitä sitten nauttii? Lapsetkin pakotetaan elämään kulissia kotona, esittämään että ei tiedä että vanhemmilla on ikävää keskenään. Lapset joutuvat miellyttämään kumpaakin vanhempaa ettei vaan tulisi riitaa. Lapsi oppii vanhemmiltaan miten ollaan parisuhteessa, ja tulevaisuuden parisuhde on tuhoon tuomittu kun malli on se että ilmapiiri on kauhea ja esitetään hampaat irvessä että kaikki on hyvin. Lapsi ei edes tiedä miten rakastunut pariskunta kohtelee toisiaan, eikä siten osaa edes rakastua aikuisena, eikä osaa olla parisuhteessa normaalisti vaikka olisikin rakastunut.

Ja höpöhöpö. En minä ainakaan nähnyt vanhempiani rakastuneina, ja silti osasin itse rakastua. Sä vissiin luulet, että seksikin on keksitty vasta 2000-luvulla.

Vierailija
18/18 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Lapset ovat usein vaan tekosyy kun ei saada aikaiseksi sitä eroa.

Turha aliarvioda lasten käsityskykyä.

He tuntevat ilmapiirin vaikka sanoja ei heiltä siihen löytyisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi